صدیقی: مقام معظم رهبری دست دولت را در مذاکرات باز گذاشته است

امام جمعه موقت تهران گفت: مقام م عظم رهبری دست آقایان دولت را در مذاکرات باز گذاشته است تا حجت را بر دنیا تمام کند؛ چرا که مواضع غربی‌ها کاملا روشن است و آن‌ها بنا ندارند ایران را به عنوان کشوری مسلمان و مستقل به رسمیت بشناسند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از ایسنا حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی در حاشیه مراسم گرامیداشت همسر آیت‌الله حائری شیرازی که در مسجد نور تهران برگزار شد، گفت: مشکل آمریکا و کشورهای غربی پرونده هسته‌یی ایران نیست، بلکه مشکل آنان اسلامیت و جمهوریت ایران است. آنان با این مفاهیم تضاد ذاتی دارند.

 

وی افزود: بنای آنها این است تا می‌توانند به ایران ضربه بزنند، بنابراین روش‌های ما نیز باید طوری باشد که بهانه را از دست آنان بگیرد.

 

وی در ارزیابی از مذاکرات ژنو 2 گفت: در این مذاکرات اتمام حجت می‌کنیم تا ببینیم این مذاکرات چه ثمری برای جمهوری اسلامی ایران دارد.

 

صدیقی در پیش بینی از حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی روز 13 آبان گفت: ما مسلمانیم و در قرآن‌مان کفر به طاغوت قبل از ایمان به خود الله مطرح است. امام راحل طاغوت شکنی را به ما آموختند، بنابراین ملت ایران بت شکن است.

 

وی افزود: بت بزرگ زمان، آمریکاست. نه تابو بودن و نه بت بودن آمریکا از بین نرفته است. امام تابو شکنی را برای ملت ایران به یک فرهنگ عمومی مبدل کردند.

 

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد:‌ملت ایران با غیرت و حافظه و هوش خوبی که دارد خیانت‌ها و جنایت‌های آمریکا را هرگز فراموش نخواهد کرد. این غیرت اجازه نشستن مردم در خانه‌هایشان در روز 13 آبان را نمی‌دهد.

 

وی تاکید کرد: ملت ایران پرشورتر از سال‌های قبل در راهپیمایی 13 آبان حضور پررنگی خواهند داشت و طنین مرگ بر آمریکا در راهپیمایی امسال پرآوازه‌تر از سال‌های قبل سر داده خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  1  =  7