پژمان جمشیدی: خودزنی کرده ام!

حضورش در سریالی که به نام خودش کلید زده شده در عین ناباوری حجم گسترده ای از مخاطبان را جذب کرد و اکنون او از دوران فوتبالش معروف تر شده؛ کسی که مرا به یاد دوران شروع کار خبری ام می اندازد، دورانی که اتفاقا تندترین مطالب را برایش می نوشتم.

مجله تماشاگر: حضورش در سریالی که به نام خودش کلید زده شده در عین ناباوری حجم گسترده ای از مخاطبان را جذب کرد و اکنون او از دوران فوتبالش معروف تر شده؛ کسی که مرا به یاد دوران شروع کار خبری ام می اندازد، دورانی که اتفاقا تندترین مطالب را برایش می نوشتم. با گذشت سال ها از دوران بلاژویچ به نظر نمی رسید که پژمان جمشیدی هنرپیشه آن روزها را یادش بیاید اما او با اینکه مشغله زیادی داشت به محض معرفی کردن، مرا شناخت: «تو همون کسی هستی که خیلی مرا اذیت کردی؟ اما در خدمتم، ساعت 2:30 بیا پاسداران حرف زیادی دارم برای گفتن به شما …»

رفتیم و بعد از گذشت مدت زمانی رو در روی کسی که در آن سال ها منتقدش بودم نشستم. پژمان جمشیدی با دیدن فرشاد عباسی عکاس با تجربه مان رفت به حال و هوای دوران قدیم و مجددا در مقابل سروش صحت و عوامل سریال پژمان مرا به عنوان اولین منتقد آن سال ها معرفی کرد: «نمیدانمچرا اصرار داشتی بگویی من به روزنامه ها پول می دادم در صورتی که اینطوری نبود، فقط روابط عمومی ام خوب بود …»

حرف هایان با جمشیدی سریال پژمان بدون هیچ مقدمه ای شکل گرفت: «اینکه مربی پول گرفته یا بازیکن، به جان خودم من ندیدم. به من هم کسی چیزی نگفت اما از همان قدیم تو که باور نمی کردی …» مصاحبه با پژمان درخصوص پژمان، متفاوت تر از آنی که فکر می کردیم شد؛ او علیه خودش و اینکه بزرگترین ریسک زندگی اش را کرده صحبت کرد.

پژمان

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ⁄  1  =