بارش باران در استان های شرقی/ پایتخت فردا نیمه ابری است

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی از آغاز بارش باران در استان های شرقی کشور خبر داد و گفت: آسمان پایتخت فردا دوشنبه نیمه ابری است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایسنا عبدالرضا امیدوار شهری با بیان این مطلب گفت: براساس نقشه های هواشناسی، استان های فارس، کرمان، سیستان و بلوچستان و برخی نقاط خراسان شمالی و رضوی و جنوبی شاهد بارش باران و گرفتگی معابر عمومی در این استان ها خواهیم بود.

وی افزود: از اواخر روز دوشنبه و طی روز سه‌شنبه در استانهای هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان بارش باران با رعد و برق گاهش وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گفته امیدوار شهری از روز سه شنبه تا پایان هفته جوی پایدار در کشور حاکم است و حتی پیش بینی افزایش نسبی هوا را نیز داریم. ضمن آنکه  در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

وی درباره وضعیت هوای پایتخت توضیح داد: هوای پایتخت فردا ابری و در برخی نقاط نیمه ابری است و حداقل و حداکثر دما در این روز بین 6 تا 16 درجه سانتیگراد بالای صفر است. هوای پایتخت در روز سه شنبه نیز کمی ابری و در پاره ای نقاط با غبار صبحگاهی همراه است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  4