جزئیات مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در تهران اعلام شد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای ضمن اعلام جزئیات مراسم راهپیمایی 13 آبان، از برگزاری راهپیمایی 13 آبان در بیش از 770 شهر و شهرستان سراسر کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایرنا ایرنا، در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است: این مراسم به صورت ویژه در تهران، مقابل لانه جاسوسی سابق آرمیا واقع در خیابان طالقانی تقاطع خیابان شهید مفتح از ساعت 10 تا 11 و 30 دقیقه با حضور قشرهای مختلف مردم استکبار ستیز ایران اسلامی، دانش آموزان و دانشجویان، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و روحانیت بیدار، تشکل های دانشجویی و همه وفاداران حقیقی انقلاب اسلامی برگزار می شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: پس از حرکت تظاهرکنندگان از دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی،مدارس و امت خداجو و حق طلب به سمت لانه جاسوسی سابق آمریکا، مراسم با قرائت آیاتی از کلام الله مجید و نواختن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران توسط گروه رزم نوازان ستاد دژبان ارتش آغاز می شود.

در این اطلاعیه اجرای سرود یوم الله 13 آبان توسط دانش آموزان، اجرای سرود جدید پایان شیطان توسط اسنفدیار قره باغی، شعر خوانی علیرضا غزوه شاعر معاصر انقلاب اسلامی، اجرای مداحی در آستانه شب اول ماه محرم و اجرای زنده تصنیف «مرگ بر آمریکا» توسط حامد زمانی خوانند جوان از جمله برنامه های مراسم راهپیمایی 13 آبان در تهران عنوان شده است.

در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است: پس از اجرای زنده تصنیف مرگ بر آمریکا، سخنرانی پایانی در خصوص یوم الله 13 آبان انجام خواهد شد و در پایان پس از قرائت سه بیانیه(دانش آموزی، دانشجویی و طلاب)، قطعنامه مراسم تظاهرات یوم الله 13 آبان قرائت می شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: همان طور که مقام معظم رهبری در سخنان آغاز سال جاری در مشهد مقدس و در بیانات امروز (یکشنبه) در میان جوانان دانش آموز و دانشجو بیان فرمودند« به مذاکره خوش بین نیستم ولی به اذن الله از این مذاکره ضرری هم نمی کنیم و این تجربه ظرفیت فکری ملت ما را بالا خواهد برد. اگر مذاکرات به نتیجه برسد که چه بهتر ولی اگر نتیجه نگرفتند معنایش این باشد که کشور باید روی پای خودش بایستد».

ملت هوشیار ایران اسلامی در تظاهرات پرشور ضد استکباری فردا با حضوری حماسی این پیام بزرگ را به تمامی قدرت های جهان به سرکردگی آمریکای مستکبر و ملت های آزاده اعلام خواهد داشت.

اینک در حال و هوایی که دشمنان عنود و حسود ایران اسلامی بویژه بنگاه های خبر پراکنی، دروغ پردازی و شایعه سازی امپریالیسم غرب و سردمداران استکبار به سرکردگی دولتمردان آمریکایی در تلاشند تا با ترفندهای مختلف جنگ روانی و رسانه ای و شایعه سازی از حضور پرشور و گسترده آحاد ایرانیان غیور و ولایتمدار در جای جای میهن اسلامی ممانعت به عمل آورده و کلید واژه رمز انقلاب و فریاد رهایی از استکبار یعنی شعار مرگ بر آمریکا را در حلقوم های حق طلب و حقیقت جوی ایران اسلامی خاموش کنند،باردیگر با ملت عزت خواه و حق طلب ایران اسلامی با فریاد های کوبنده « مرگ بر آمریکا» همایش بزرگ بصیرت و دشمن شناسی و استکبار ستیزی را برپا داشته و به دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و در راس آن آمریکای جنایت کار اعلام می دارد:« ای آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر».

به فرموده مقام معظم رهبری ما دولت آمریکا را غیر قابل اعتماد، خودبرتر بین، غیر منطقی و عهد شکن می دانیم و به جهانیان اعلام می داریم به واقع دولت آمریکا فقط در جهت حفظ امنیت و تامین منافع نامشروع صهیونیست ها حرکت می کند و از همه دنیا باج می گیرد و به رژیم صهیونیستی باج می دهد و این خلاف مصالح بشریت و امنیت عمومی جهانی است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان این اطلاعیه از امت مبارز و همیشه در صحنه و عموم مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی بویژه دانش آموزان، دانشجویان و طلاب علوم دینی می خواهد تا پرشور تر از سال های قبل با حضوری گسترده و آگاهانه در ویژه مراسم یوم الله 13 آبان شرکت کرده و فریاد های استکبار ستیزی خود و شعار « مرگ بر آمریکا» و« مرگ بر اسرائیل» را نثار لانه سست و عنکبوتی استکبار جهانی بسرکردگی آمریکای ام الفساد قرن کرده و پیامی حکیمانه، فراگیر، قاطعانه و درخور شان ملت از سوی مردم و تریبون مراسم ملی13 آبان برای افکار عمومی جهان اعم از دوستان و دشمنان ارسال کنند که برای دوستان امید بخش و برای دشمنان مایوس و مرعوب کننده باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  +    =  61