جلالی:می‌دانیم مقابل استقلال چطور بازی کنیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تاکید کرد، می‌داند تیمش چطور باید مقابل استقلال بازی کند تا به نتیجه‌ای مطلوب دست یابد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مجید جلالی در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص شرایط تیم تراکتورسازی پیش از دیدار با استقلال در چارچوب هفته پانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: ما شرایط خوبی داریم و تمرینات‌مان را در طول هفته به صورت مستمر انجام داده‌ایم.
وی با بیان اینکه تیمش چند بازیکن آسیب دیده دارد، افزود: باید وضعیت بازیکنان مصدوم را بسنجیم تا ببینیم چه شرایطی دارند اما بچه‌ها تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و برای دیدار با استقلال آماده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره اینکه استقلال چند بازیکن مصدوم دارد و با نفرات کامل به تبریز نمی‌آید، گفت: ما بیشتر روی تیم خودمان تمرکز کرده و به این مسائل کاری نداریم. البته این موضوع به این معنا نیست که استقلال را نبینیم و بدون توجه به آنها وارد میدان شویم، بلکه استقلال را به خوبی آنالیز و تحلیل کرده‌ایم و می‌دانیم باید چگونه برابر آنها بازی کنیم.

جلالی با اشاره به اینکه در صورت پیروز نشدن پرسپولیس برابر استقلال خوزستان احتمال قهرمانی تراکتورسازی در نیم فصل وجود دارد، خاطرنشان کرد: به هر حال ما بازی با استقلال را فرصت خوبی قلمداد می‌کنیم تا اگر شرایط مهیا بود در پایان نیم فصل صدرنشین باشیم. مطمئناً روز جمعه از استقلال 3 امتیاز را می‌خواهیم و اگر فرصت داشته باشیم به قهرمانی نیم فصل فکر می‌کنیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

94  −  85  =