رحمانی: فولاد برای من دیگر خاطره شد

ورزش سه: بدون شک بختیار یکی از بهترین هافبک های حال حاضر ایران است.اما اینکه فولاد با بهترین بازیکن و کاپیتانش چه کرده که حالا او حتی حاضر نیست به اهواز برگردد سوالی است که به زودی مسئولین فولاد پاسخ گوی آن می شوند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،البته آن چیزی که مشخص است مشکل بختیار نه تنها حسین آقا نیست بلکه تنها عاملی هم که تا حالا بختیار را مجبور به صبر کرده بود همین حسین اقای فرکی است.

حالا بختیار پسر حساس فوتبال ایران عصبانی تر از همیشه است.

در همین رابطه کاپیتان فولاد  می گوید:اهواز برای من همیشه عزیز بوده و من همیشه برای این شهر و فولاد تلاش کرده ام،اگر کسی از من کم کاری دیده مرا محکوم کنید.چرا باید بمانم و فحش خوردن هم تیمی هایم را تماشا کنم.

من با تمام احترامی که برای فولاد قائلم باید از همین جا اعلام کنم من دیگر به اهواز برنمی گردم.

بختیار رحمانی در ادامه گفت:من پیشنهادات زیاد و خیلی خوبی از بهترین تیمهای ایران داشتم اما در فولاد ماندم.

تلاش کردم و بهترین بازی های خودم را به گواه کارشناسان برای این تیم انجام دادم اما حاصلش چه شد؟

حاصلش این شد که در ورزشگاه خودمان در شهر خودمان تیمی را که با زحمت صدرنشین کرده بودیم و با خون دل آن را در صدر حفظ کرده بودیم به فحش کشیدند.آری این جواب تلاش ما بود که در بازی برابر گسترش که تیم برتر بودیم و خوب بازی کردیم و بازی هم در نهایت مساوی شد به ما توهین کنند.

بختیار در پایان گفت:باز هم می گویم من دیگر به اهواز برنمی گردم و فولاد برای من دیگر خاطره شد.می خواهم در آرامش فکر کنم و بهترین تصمیم را برای ادامه فوتبالم بگیرم.

اگر خدا خواست و از فولاد جدا شدم برای همه بچه های تیم وحسین آقا و تیم فولاد آرزوی موفقیت می کنم.

از آن هوادارنی که فقط به فکر تشویق فولاد هستند از همانهایی که همیشه مارا تشویق کرده اند نه اینکه با فحش از ما پذیرایی کرده باشند می خواهم تیم را تنها نگذراند.

من می روم تا زندگی خودم را در جایی دیگر ادامه دهم و شاید یک روز دوباره به اهواز برگردم.

من در سال جام جهانی هستم و می خواهم با تلاش بیشتر و یک انتخاب خوب خودم را به تیم ملی برسانم تا بتوانم در جام جهانی بازی کنم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

56  −    =  54