دستگیری ۳ زن مأمورنما

سرهنگ جمال سلمانی، فرمانده انتظامی شهرستان سقز گفت: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره سرقت طلا و جواهرات از منزلی مسکونی در محله بهارستان سقز، بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری 12 شهرستان جهت بررسی موضوع به محل عزیمت کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،سلمانی افزود: بررسی‌های انجام شده توسط ماموران حکایت از آن داشت، دقایقی قبل سه زن میانسال با معرفی خود به عنوان مامور یکی از ادارات وارد منزل مذکور شده و با تهدید و پاشیدن افشانه دفاع شخصی، اقدام به سرقت طلاهای زن صاحب خانه کرده‌اند.

وی ادامه داد: ماموران در تحقیقات انجام شده از اهالی محل دریافتند، سه زن مذکور با استفاده از یک دستگاه خودرو پیکان از محل متواری شده‌اند، که در این رابطه با استفاده از بانک‌های اطلاعاتی پلیس مالک خودرو در کوتاه ترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر و در کلانتری به سرقت مذکور با همکاری متهمان یاد شده اعتراف کرد.

این مقام انتظامی در ادامه اظهار داشت: در این راستا با اطلاعات بدست آمده از این متهم، سه زن سارق که 48 ، 42 و 34 سال سن دارند دستگیر، طلاهای مسروقه از آنان کشف و تحویل مالباخته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سقز خاطر نشان کرد: متهمان با تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

منبع:farsnews.com

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  3  =  27