تهدید نابودی سایت خدمات درمانی اوباما با حمله هکری

عده‌ای از هکرها با هدف از کار انداختن وب سایت خدمات درمانی دولت آمریکا موسوم به Obama Care اعلام کرده‌اند که آن را به طور مکرر مورد حملات موسوم به DOS قرار می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از اینفورمیشن ویک، آنها تبلیغات گسترده‌ای را در وب سایت های وابسته به خود و همین طور شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته و می گویند به طور قطع سایت Healthcare.gov را از دسترس خارج می کنند.

این هکرها برای تسهیل اجرای حملات مورد نظر خود برنامه‌ای را نیز طراحی کرده اند که به زبان دلفی نوشته شده و به ادعای خود آنها فاقد ویروس، تروجان، کرم و … است. این برنامه با افزایش ترافیک تحمیل شده به این سایت می تواند آن را از دسترس خارج کند.

هکرهای مذکور علت این حملات هکری را چنین بیان کرده‌اند: راه‌اندازی سایت ObamaCare توهینی به حقوق قانونی مردم است و ما حق داریم نافرمانی مدنی انجام دهیم.

کارشناسان امنیتی معتقدند این اولین بار است که ابزاری برای حملات DOS با اهداف مشخص سیاسی طراحی شده و قرار است از آن برای انتقام گیری سیاسی استفاده شود. بررسی‌های موسسه امنیتی آربور در سال 2011 ثابت کرده بود که حدود نیمی از حملات DOS بر مبنای انگیزه های ایدئولوژیک صورت می‌گیرند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  34  =  36