رشد ۱۵درصدی کاربران خدمات چهارگانه الکترونیک بانک اقتصادنوین

تعداد کاربران خدمات اینترنت بانک، تلفن بانک، پیام کوتاه بانکی و موبایل بانک اقتصادنوین در پایان مهر از مرز 2 میلیون و 557 هزار نفر گذشت که نسبت به تعداد کاربران این چهار خدمت در پایان مهر سال 1391 بیش از 15 درصد رشد نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،همچنین در پایان این ماه تعداد خودپردازهای بانک اقتصادنوین به 858 دستگاه رسید. به منظور تسهیل ارایه خدمات متنوع به هم وطنان عزیز تعداد وسیعی از این دستگاه‌ها در خارج از شعب بانک اقتصادنوین مستقر است و در تمام ساعات شبانه روز خدمات متنوعی به مشتریان این بانک و دارندگان کارت‌های عضو شتاب ارایه می کنند.

بانک اقتصادنوین به عنوان نخستین بانک خصوصی کشور تاکنون خدمات متنوعی و جدید به مشتریان ارایه کرده است که آخرین مورد آن امکان خرید مجوز تردد در محدوده طرح ترافیک است که از طریق دستگاه‌های خودپرداز و کیوسک‌های این بانک ارایه می‌شود.

بر اساس این خدمت دارندگان کارت‌های شبکه شتاب می‌توانند با مراجعه به خودپردازها یا کیوسک‌های بانکی بانک اقتصادنوین نسبت به دریافت مجوز روزانه ترافیک اقدام نمایند.

برای دریافت این خدمت از طریق خودپردازهای بانک اقتصادنوین لازم است کاربران بعد از ورود کارت به بخش خدمات پرداخت مراجعه و گزینه مجوز طرح ترافیک را انتخاب کنند. سپس لازم است مشتریان نسبت به انتخاب مجوز مورد نظر خود بر اساس ساعت مورد استفاده (تمام روز و بعد از ساعت 10) اقدام کنند. در ادامه کد 13 رقمی توسط دستگاه خودپرداز به کاربران ارایه خواهد شد که لازم است این کد توسط کاربران به شماره 20001888 پیامک گردد و کاربران محترم جهت دریافت اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه ارسال شماره پلاک خودرو خویش می توانند با شماره تلفن 87500 (ندای ترافیک) تماس حاصل فرمایند.

همچنین دارندگان کارت‌های شبکه شتاب می‌توانند بعد از انتخاب گزینه خرید مجوز ورود به طرح ترافیک در کیوسک‌های این بانک و وارد نمودن شماره تلفن همراه در فیلد مشخص شده، با استفاده از کارت خویش، اعتبار مورد نظر خود را خریداری کنند و هر زمان که تمایل ورود به محدوده طرح ترافیک را دارند، بدون نیاز به ارسال کد فقط با ارسال پیامک پلاک خودرو به سامانه، مجوز را برای آن روز خریداری نمایند.

علاقه‌مندان به استفاده از خدمات الکترونیکی بانک اقتصادنوین می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب این بانک در سراسر کشور نسبت به دریافت این خدمات اقدام کنند ضمن اینکه کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط نوین به شماره 48031000-021 نیز در تمام ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات کاربران و هموطنان عزیز در این باره هستند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

56  ⁄  28  =