با فیس‌بوک و شبکه‌های اجتماعی چه باید کرد؟

با فیس‌بوک و شبکه‌های اجتماعی چه باید کرد؟ ،این مهم‌ترین سوالی است که طی ماه‌های پس از انتخاب حسن روحانی به‌عنوان رییس‌جمهور ذهن بسیاری چه در داخل دولت و چه خارج از آن ذهن‌ها را به خود مشغول کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  از ای تی ایران خیلی واضح است دولتی که خود محصول رای جامعه‌ای است که نظر به گشایش گستره‌های اینترنتی دارد تلاش کند به وعده‌های خود در این زمینه عمل کند تا بخشی از وعده‌های خود را جامه عمل پوشد. تنها چند روز از انتخاب حسن روحانی به عنوان رییس‌جمهور نگذشته بود که گفت‌وگویی از وی با نشریه چلچراغ منتشر شد و وی در آن از بازگشایی شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک خبر داده بود. 

روحانی و دولتش – حداقل بخشی از آن – در طی روزهای بعد نشان دادند که این موضوع را صرفا یک وعده انتخاباتی نمی‌دیدند؛ چراکه حداقل خود سیاست ارتباط مستقیم با مردم را از طریق شبکه‌های اجتماعی در پیش گرفتند و از قضا تلاش‌های فوق‌العاده یکی از وزرا – ظریف – به همگان نشان داد که شبکه‌هایی که تا چند ماه قبل از آن به‌عنوان شبکه‌های جاسوسی و وابسته به بیگانگان و… قلمداد می‌شدند تا چه اندازه می‌توانند در راستای منافع ایران به کار گرفته شوند و چقدر دولت احمدی‌نژاد به جای استفاده از چنین ظرفیتی با کوبیدن بر طبل مخالفت خود را از یک رسانه مهم و بسیار موثر محروم کرد. 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

17  −    =  15