رئیس‌کل بانک مرکزی به کمیسیون برنامه و بودجه مجلس می‌رود

رئیس‌کل بانک مرکزی هفته آینده برای ارائه گزارش عملکرد و استماع دیدگاه‌های نمایندگان درباره مسائل مختلف مربوط به حوزه وظایف بانک، به کمیسیون برنامه و بودجه مجلس می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته آینده تشکیل جلسات می‌دهند و در این جلسات رسیدگی به طرح تشکیل سازمان مدیریت، برنامه‌ریزی و بهره‌وری را ادامه می‌دهند.

امین‌حسین رحیمی رئیس دیوان محاسبات و همچنین دادستان این دیوان یکشنبه آتی برای ارائه گزارش عملکرد و بودجه پیشنهادی سال 93 دیوان، در این کمیسیون حضور می‌یابند.

ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی سه‌شنبه آتی برای ارائه برنامه‌های کاری و گزارش عملکرد و اقدامات و استماع نقطه‌نظرات اعضای کمیسیون درباره مسائل مختلف مربوط به حوزه وظایف بانک، به کمیسیون برنامه و بودجه مجلس می‌رود.

رسیدگی به طرح اصلاح و الحاق یک تبصره به ماده 123 قانون برنامه پنجم توسعه نیز در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

اعضای کارگروه ویژه کمیسیون فردا پیرامون منابع هدفمندسازی یارانه‌ها در بودجه سال 1393 کل کشور بحث و تبادل نظر می‌کنند.

کارگروه اقتصادی کمیسیون روزهای دوشنبه و سه‌شنبه آتی رسیدگی به نحوه اجرای بندهای درآمدی قانون بودجه 92، بررسی طرح لغو بند 58 قانون بودجه 92 و همچنین رسیدگی به طرح اصلاح مواد 38 و 39 قانون مالیات بر ارزش افزوده را در دستور کار دارد.

کارگروه عمومی و دفاعی کمیسیون طرح اصلاح ماده 9 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی را بررسی می‌کند و کارگروه اجتماعی روز سه‌شنبه طرح اصلاح قانون برنامه پنجم توسعه را مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  8  =  24