مداحان معروف چه کاره اند؟

معمولا شایعات زیادی پشت سر مداح ها است. اینکه درآمدشان از مداحی کردن آنقدرها هست که نیازی به کاری غیر از مداحی ندارند.اگر برخی مداحان دریافت وجوه سنگین برای مداحی را رد نمی کننددر عوض نمونه های زیادی در سراسر کشور وجود داردند که به این کار عشق دارند.

هفته نامه حاشیه: معمولا شایعات زیادی پشت سر مداح ها است. اینکه درآمدشان از مداحی کردن آنقدرها هست که برای کسب درآمد نیازی به کاری غیر از مداحی ندارند. قضاوتی که نه می توان آن را تایید کرد و نه تکذیب. اگر برخی مداحان دریافت وجوه سنگین برای روضه خوانی و مداحی را رد نمی کنند در عوض نمونه های زیادی در سراسر کشور وجود داردند که به این کار عشق دارند و برایشان اصل نوکری مهم است به هر حال. مداح ها، جدای از وقتی که برای مجالس شان می گذارند، خارج از فضای حسینیه و هیئت، هر کدام برای خودشان کسب و کار دارند، کسب و کارهایی که در این گزارش به آنها پرداخته ایم.

1- منصور ارضی

مشغول چه کاری است: در بازار پارچه فروش ها حجره دارد

منصور ارضی که سال ها است بسیاری از عزاداران با صدای او عجین شده اند علاوه بر اینکه مداح و روضه خوان صنف لباس فروش هاست، در کسب و کار هم اهل همین صنف است. در بازار پارچه فروش ها حجره دارد و اینطور که شنیده می شود، ابوالفضل بختیاری (داماش) که او هم از مداحان کشور است، علاوه بر کارهای خودش، کمک دست پدرزن در این کار هم هست.
 

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/8/20/217879_890.jpg

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

18  ⁄    =  6