ریاست شورای عالی اقتصاد مقاومتی بر عهده روحانی

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با تصویب ماده یک طرح تشکیل شورای عالی اقتصاد مقاومتی اعضا و رئیس این شورا مشخص شدند که بر این اساس، ریاست این شورا بر عهده رئیس‌جمهور گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از فارس، محمداسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس در جلسه امروز خود طرح تشکیل شورای عالی اقتصاد مقاومتی را در دستور کار خود داشتند که در جریان بررسی این طرح تنها ماده 1 آن مورد تصویب قرار گرفت.

وی ادامه داد: بر اساس ماده یک این طرح ریاست این شورا بر عهده رئیس‌جمهور است و نهادها و سازمانهای مختلف از جمله سازمان بسیج مستضعفین، وزارت دفاع، سازمان پدافند غیرعامل در آن عضویت دارند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین در ادامه جلسه امروز اعضای کمیسیون با حضور استاندار خوزستان و نماینده کارگران و اعضای کمیسیون کارگری استان خوزستان و رئیس سازمان تامین اجتماعی به بررسی مشکلات کارگران نیشکر این استان پرداختند که به دلیل عمیق بودن این مشکلات و داشتن بار مالی نتیجه‌گیری در خصوص این موضوع انجام نشد و مقرر شد تا این افراد در جلسه‌ای جداگانه به تصمیماتی را در این خصوص اتخاذ کند و نتیجه بررسی‌ها و تصمیمات خود را به جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون ارائه کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

49  ⁄  7  =