زبان لباس زنان /عکس

لباسی که شما می‌پوشید پر است از نشانه‌های مخفی؛ وقتی در اولین برخورد بلوز و شلوار جین و کفش‌ ورزشی می‌پوشید زبان لباس شما می‌گوید:«من آدم بی‌تفاوتی هستم و نتیجه این قرار چندان برای من مهم نیست.»

مجله زندگی ایده آل: لباسی که شما می‌پوشید پر است از نشانه‌های مخفی؛ وقتی در اولین برخورد بلوز و شلوار جین و کفش‌ ورزشی می‌پوشید زبان لباس شما می‌گوید:«من آدم بی‌تفاوتی هستم و نتیجه این قرار چندان برای من مهم نیست.» وقتی آشفته و نامرتب لباس می‌پوشید زبان لباس شما می‌گوید:«این قرار اهمیتی برای من ندارد و علاقه‌ای هم به فهمیدن حرف‌های شما ندارم.»…. می‌بینید که لباس‌ها قبل از خودتان شما را به دیگران معرفی می‌کنند! شما با سبکی که در لباس پوشیدن‌تان برای حاضر شدن در یک قرار رسمی، خانوادگی یا دوستانه انتخاب می‌کنید به دیگران علائمی نشان می‌دهید که خواه‌ناخواه می‌تواند به تصمیم‌گیری آنها در مورد شما جهت بدهد و آینده یک رابطه یا یک قرار کاری را مشخص کند.پس بهتر است این نشانه‌های مخفی را دست‌کم نگیرید و در اولین برخورد تصویری درست از خودتان ارائه دهید. ما به شما می‌گوییم چطور لباس بپوشید تا در همان اولین نگاه در ذهن دیگران بهترین و ماندگارترین تصویر را از خودتان به جا بگذارید؛ تصویری مصمم مطمئن و تاثیرگذار.

سبک لباس پوشیدن شما می‌تواند در اولین برخورد از شما تصویر فردی جدی و حرفه‌ای و مترقی را نشان بدهد یا غیرحرفه‌ای و بی‌نظم. یادتان باشد خوب لباس پوشیدن به معنای مرتب بودن و در نظر گرفتن زمان و مکان برای انتخاب نوع پوشش است نه عجیب و غریب پوشیدن! اگر قرار است در اولین ملاقات پیروز باشید و فردی موفق جلوه کنید از همین حالا این توصیه‌های کارشناسان روابط انسانی را آویزه گوش‌تان کنید آنها می‌گویند:«یک فرد موفق رنگ‌های مرده نمی‌پوشد، کفش‌های مرتب و تمیز می‌پوشد، در عطر و آرایش زیاده‌روی نمی‌کند، طلا و جواهرات زیادی از خودش آویزان نمی‌کند، موهایش همیشه مرتب است و دست‌کم دو بار در روز ظاهرش را در آینه چک می‌کند.»

لباس شما بهترین معرف شماست!

شما باید بازی را طوری بچینید که در اولین برخورد بدون برو و برگرد برنده میدان باشید. برای برنده بودن باید بتوانید در همان 30 ثانیه اول یعنی درست قبل از اینکه حرفی به میان بیاید تصویری درست از خودتان ارائه بدهید و احترام طرف مقابل را برانگیزید. حالا فرقی هم نمی‌کند که طرف مقابل‌تان رئیس‌تان باشد یا همسر آینده‌تان یا حتی دوست‌تان! شما باید تصویری درست از شخصیت‌تان ارائه بدهید.  شخصیتی محکم، با اقتدار و تاثیرگذار. بنابراین باید سخت مراقب لباس پوشیدن‌تان باشید و فراموش نکنید که سبک و سیاق لباس پوشیدن شما معتبرترین معرفی است که می‌توانید بدون هیچ دردسری برای خودتان دست و پا کنید.
 

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/8/14/215893_307.jpg

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  1  =  7