خیلی شیک ورزش کنید/عکس

ورزش کردن و باشگاه رفتن در حوصله بسیاری از ما نیست اما اگر شما از آن دسته خانم‌هایی هستید که به نحوه لباس پوشیدن خودتان اهمیت می‌دهید، می‌توانید از این ترفند برای علاقه‌مند شدن به ورزش و ایجاد انگیزه برای باشگاه رفتن استفاده کنید.

مجله زندگی ایده آل: ورزش کردن و باشگاه رفتن در حوصله بسیاری از ما نیست اما اگر شما از آن دسته خانم‌هایی هستید که به نحوه لباس پوشیدن خودتان اهمیت می‌دهید، می‌توانید از این ترفند برای علاقه‌مند شدن به ورزش و ایجاد انگیزه برای باشگاه رفتن استفاده کنید. دنیای لباس‌های ورزشی، دنیای متنوع و رنگارنگی است که می‌توانید ست‌های زیبایی برای خودتان تدارک ببینید. برای شروع ما برای شما پیشنهاداتی داریم:

پرانرژی باشید

1- در مورد لباس‌های ورزشی به اندازه زیبایی این لباس‌ها، کیفیت آنها هم اهمیت دارد چون باید از جنس پارچه‌های مرغوبی باشند که هنگام عرق کردن پوست شما را دچار حساسیت نکنند؛ پس هنگام خرید این نکته را فراموش نکنید. برای بلوزی که می‌خواهید هنگام ورزش کردن بپوشید، سراغ پارچه‌های نخی یا الیاف مخصوص ورزش که شرکت‌های تولید کننده لباس ورزشی استفاده می‌کنند، بروید. از پوشیدن بلوزهایی که درصد بالایی نایلون دارند، خودداری کنید. این بلوزها هم به سرعت بو می‌گیرند و احتمال ابتلا به حساسیت‌های پوستی را افزایش می‌دهند.
 

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/8/14/215789_596.jpg

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

36  ⁄  9  =