فدراسیون جهانی والیبال:ارومیه شهر عشاق والیبال است

فدراسیون جهانی والیبال:ارومیه شهر عشاق والیبال است

 


 
در پی نامگذاری ارومیه به عنوان «شهر عشاق والیبال» از سوی FIVB؛ اعضای تیم والیبال شهرداری ارومیه اقدام به کاشت نهال کردند
 
در پی نامگذاری ارومیه به عنوان «شهر عشاق والیبال» از سوی FIVB؛ اعضای تیم والیبال شهرداری ارومیه اقدام به کاشت نهال کردند
اعضای تیم والیبال شهرداری ارومیه در یک حرکت فرهنگی اجتماعی، اقدام به غرس نهال کردند.
به گزارش سایت رسمی باشگاه شهرداری ارومیه صبح روز یکشنبه 3 آبان ماه اعضای تیم والیبال شهرداری ارومیه با حضور در پارک دانشجوی ارومیه اقدام به غرس نهال در این پارک کردند.
 
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در این باره با اشاره به این که این یک حرکت فرهنگی برنامه ریزی شده از سوی باشگاه شهرداری ارومیه بود، خاطرنشان کرد: در این حرکت فرهنگی هر یک از اعضای تیم والیبال شهرداری ارومیه اقدام به غرس یک نهال کردند.
 
«پیمان رضایی» با اعلام این که از طریق کاشت نهال توسط بازیکنان چند هدف پیگیری می شد، اظهار کرد: با توجه به پیروزی ها و موفقیت های ارزشمند تیم ملی والیبال کشورمان و با توجه به این که فدراسیون جهانی والیبال FIVB اخیرا در تجلیل از سعید معروف، ارومیه را به عنوان «شهر عشاق والیبال» نامید و همچنین به پاس گرامیداشت یاد مرحوم سعید هاشمی والیبالیست فقید ارومیه که سال گذشته در تصادف جان خود را از دست داد، اعضای تیم شهرداری ارومیه اقدام به غرس نهال در پارک دانشجو کردند.
 
وی با بیان این که بزودی نیز در محل کاشت این نهال ها تندیسی برای معرفی حرکت فرهنگی انجام شده جانمایی خواهد شد، افزود: امیدواریم در آینده نیز بتوانیم حرکت های فرهنگی جدیدی را که نشان از نشاط اجتماعی و نیز توسعه فعالیت های فرهنگی ورزشی در شهرمان ارومیه بوده باشد را اجرا کنیم.
 
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در ادامه در رابطه با شرایط تیم والیبال شهرداری ارومیه در تعطیلات 20 روزه لیگ برتر نیز اعلام کرد: در این زمینه طی تعطیلات لیگ جلساتی را با کادر فنی و بازیکنان تیم داشتیم و تلاش کردیم تا آسیب شناسی ای از وضعیت تیم در چهار هفته ابتدایی لیگ داشته باشیم تا بتوانیم در شروع مجدد لیگ با قدرت کار خود را آغاز کنیم.
 
رضایی همچنین در باره احتمال جذب بازیکن خارجی و همچنین اضافه شدن فرهاد نظری افشار به تیم والیبال شهرداری ارومیه نیز گفت: ما در حال بررسی چند بازیکن خارجی در پست های دریافت کننده قدرتی و سرعتی زن هستیم تا در صورتی که شرایط لازم را داشتند به تیم اضافه کنیم ولی باید تاکید کنم که در نیم فصل ما دو بازیکن را در این دو پست جذب خواهیم کرد.
 
وی ادامه داد: همچنین طی جلساتی که در سازمان لیگ داشتیم، فعلا به جمع بندی ملحق شدن 9 بازیکن بدون تیم امسال از جمله فرهاد نظری افشار و احسن الله شیرکوند نرسیده ایم و احتمالا در یکی از جلسات آینده به این جمع بندی برسیم که در آن صورت اگر نظری افشار از آمادگی لازم برخوردار بوده باشد به تیم شهرداری ارومیه خواهد پیوست.
 
وی تاکید کرد: نظری افشار در حال حاضر زیر نظر پزشک خود مراحل درمانی اش را پیگیری می کند و طی روزهای آینده نیز مجددا به تمرینات تیم شهرداری ارومیه ملحق خواهد شد اما امضای قرار داد وی منوط به مجوز سازمان لیگ و آمادگی جسمانی او است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  5  =  2