زمان افتتاح پل طبقاتی صدر

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آغاز عبور و مرور خودروها روی پل دو طبقه صدر و نیز تونل نیایش از روز شنبه هفته آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایسنا معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آغاز عبور و مرور خودروها روی پل دو طبقه صدر و نیز تونل نیایش از روز شنبه هفته آینده خبر داد.

سید ˈجعفر تشکری هاشمیˈ روز چهارشنبه افزود: همزمان با جریان یافتن عبور و مرور روی پل صدر، تردد خودروها در کل مسیر 11 کیلومتری این پل و نیز رمپ های ورودی و خروجی آن و نیز تردد در تونل نیایش در هر دو مسیر شرق به غرب و بالعکس برای شهروندان میسر خواهد شد.
 
وی تاکید کرد: با افتتاح این پل و نیز تونل نیایش جریان ترافیک در هفت بزرگراه شهید مدرس، شهید همت، حکیم، رسالت، شهید زین الدین، یادگار امام (ره) و شهید چمران نیز تسهیل می شود.
 
وی از تجهیز کل مسیر پل صدر به دوربین های نظارت تصویری خبر داد و اظهار داشت: جریان لحظه ای ترافیک بوسیله دوربین های نظارتی کنترل می شود.
 
معاون شهردار تهران سرعت مجاز تردد خودروها روی پل صدر را 60کیلومتر و عبور و مرور در رمپ ها را 30 کیلومتر در ساعت عنوان کرد.
 
وی از شهروندان خواست تا هنگام عبور و مرور روی این پل با سرعت مجاز و با احتیاط تردد کنند.
 
تشکری هاشمی همچنین از استقرار پلیس در چند نقطه پیش بینی شده پل دو طبقه صدر خبر داد و اظهار کرد: عوامل پلیس در نقاط تعیین شده برای روان سازی جریان تردد حضور خواهند داشت.
 
معاون شهرداری تهران تاکید کرد: البته عبور و مرور هر گونه وسایل نقلیه سنگین و کامیون از روی پل صدر ممنوع است.
 
گفتنی است ، پل طبقاتی صدر پس از 26 ماه عملیات اجرایی، صبح روز شنبه هفته آینده با حضور اعضای شورای شهر، شهردار تهران و جمعی از مسوولان شهری افتتاح می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

40  ⁄  5  =