قاضی: همه به قلعه نویی سنگ می‌زنند

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: همیشه آدم‌های بزرگ که کار بزرگ انجام می‌دهند سنگ‌های زیادی به سمتشان پرتاب می‌شود. مطمئنم کارنامه قلعه‌نویی در آسیا، ایران و حتی تیم‌های دیگری کار کرده مشخص است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از فارس: مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: همیشه آدم‌های بزرگ که کار بزرگ انجام می‌دهند سنگ‌های زیادی به سمتشان پرتاب می‌شود. مطمئنم کارنامه قلعه‌نویی در آسیا، ایران و حتی تیم‌های دیگری کار کرده مشخص است.

شرایط استقلال برای بازی با گسترش فولاد چطور است؟

ما بازی مهمی در پیش داریم و در نیم فصل دوم هدفمان این است که امتیازات را به دست بیاوریم تا در انتهای فصل دچار مشکل نشویم. بازی‌های نیم فصل دوم سخت‌تر است چون تیم‌ها نسبت به یکدیگر شناخت دارند ضمن آنکه انگیزه‌ها بیشتر است ولی ما می‌رویم که یک برد دیگر برای استقلال رقم بزنیم.

در تعطیلات نیم‌فصل استقلال دو مهاجم جدید جذب کرد، فکر نمی‌کنی این مسئله باعث ترافیک در خط حمله شود؟

تیمی که می‌خواهد موفق شود باید مهاجمان خوبی داشته باشد. کادر فنی تیم روی همه مسائل فکر می‌کند و قلعه‌نویی تشخیص داده که یک سری بازیکن به جمع من اضافه شوند. او قصد دارد تیمی قدرتمند داشته باشد چون مطمئناً مسابقات آسیایی که در پیش داریم، توان بازیکنان را در ادامه راه کم می‌کند و حضور در 3 جام مختلف و بیش از 30 بازی را در مجموع در پیش داریم و مطمئناً قلعه‌نویی می‌دانسته که این بازیکنان را به خدمت گرفته است.

ظاهراً قرار بود نیم فصل دوم از استقلال جدا شوی، درست است؟

واقعیت این است که من چند پیشنهاد از باشگاه‌های لیگ برتری داشتم و اتفاقاً یکی از این باشگاه‌ها ذوب آهن بود. من این تیم را خانه خودم می‌دانم و اتفاقاً دوست داشتم به آنها کمک کنم ولی شرایط به گونه‌ای پیش رفت که حالا در استقلال هستم. دوست دارم حالا که در استقلال هستم محکم و پرقدرت ظاهر شوم و وقتی با کادر فنی استقلال هم مشورت کردم به من گفتند که اینجا کارت را انجام بده چون امسال سال جام جهانی است و می‌توانیم از اینجا دوباره به تیم ملی برگردیم. جا دارد یک تشکر از باشگاه ذوب‌آهن و سعید آذری داشته باشم که به من پیشنهاد دادند و من مطمئن هستم این تیم در پایان راه با حضور سعید آذری سر و سامان خواهد گرفت و از هواداران ذوب‌آهن هم تشکر می‌کنم و امیدوارم در ادامه لیگ روزهای خوبی را سپری کند.

قلعه‌نویی در واکنش به انتقادات ابتدای فصل مبنی بر حضورت در استقلال از تو حمایت کرده و گفته قاضی در بین نیم فصل بیشترین پیشنهادات را داشت.

واقعیت این است، همیشه آدم‌های بزرگ که کار بزرگ انجام می‌دهند سنگ‌های زیادی به سمتشان پرتاب می‌شود. مطمئنم کارنامه قلعه‌نویی در آسیا، ایران و حتی تیم‌های دیگری کار کرده مشخص است. عده‌ای همیشه دوست دارند قلعه‌نویی را بزنند و من خوشحالم که چنین آدمی به من اطمینان کرده و حالا در استقلال بازی می‌کنم. هنگامی که در بین دو نیم فصل با پیشنهادات مختلفی روبرو شدم قلعه نویی به من قوت قلب داد و حالا فهمیدم تصمیم اشتباهی نگرفتم.

قبول داری که در نیم فصل اول بدشانس بودی و فقط 3 گل برای تیم زدی؟

فوتبال همین است. ما درگیری بازی‌های آسیایی بودیم و چون من در اکثر بازی‌ها به میدان رفته بودم مصدومیتی برایم پیش آمد که خدا را شکر تمام شده است. در بازی با اف‌سی‌سئول فشار زیادی را تحمل کردم و قبل از آن هم در بازی با تیم تایلندی مصدومیت جزئی داشتم که منجر به این شد که آسیب ببینم.

جواد نکونام هم که نتوانست عنوان بهترین بازیکن آسیا را به دست بیاورد.

من از این موضوع خیلی ناراحت شدم و فکر می‌کنم او می‌توانست این عنوان را به دست بیاورد. با زحمت‌هایی که او امسال کشیده بود این حق را داشت که انتخاب شود ولی نمی‌دانم که چه شد این بازیکن انتخاب نشد. امیدوارم هر جا که هست موفق باشد.

این ماجرای طلب تو از پرسپولیس سرانجام به کجا رسید؟

هنوز که طلبم را نگرفتم و قرار بود رویانیان جلسه‌ای بگذارد و طلب ما را بدهد. حتی قرار بود نهایتاً تا دو هفته بعد از جدایی من جلسه‌ای گذاشته شود اما این اتفاق نیفتاد.من هم به خاطر شرایطی که داشتند احترام گذاشتم ولی امیدوارم که طلبم پرداخت شود.

فردا هم که پرسپولیس با میلان بازی می‌کند. در این خصوص و پرداخت مطالباتت با کسی در باشگاه پرسپولیس حرف نزدی؟

نه تنها من و حتی آنهایی هم که از پرسپولیس جدا شدند برای این تیم زحمت کشیدند و امیدوارم که به این مسائل رسیدگی شود و امیدوارم 40 درصد باقیمانده طلب من را هم بدهند. مدام می‌گویند بازیکنان میلیاردی می‌گیرند ولی شما می‌بینید که همیشه باید بدویم تا پولمان را بگیریم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  8  =