دو کار بزرگ مهدوی کیا در دوران بازیگری

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران در مورد اینکه کدام بازی مهدوی‌کیا در این سال‌ها برایش خاطره انگیزتر بود، یادآور شد: مهدی در دوران بازیگری دو کار بزرگ کرد، ابتدا گلزنی به آمریکا بود که دل مردم را شاد کرد او در یکی از بازی‌ها در حالی که خود در موقعیت گلزنی قرار داشت، پاسی به روی پریگر مهاجم آلمانی هامبورگ داد تا او گلزنی کند. پریگر بعد از گل به سمت مهدی آمد و پایش را بوسید.

وی همچنین تصریح کرد: یادم نمی‌رود مهدوی‌کیا هر وقت به سر تمرین می آمد چندین نفر از اعضای خانواده‌اش با او بودند مثل هادی و مصطفی و … به همین دلیل من با شوخی به او می‌گفتم فقط با همین نفرات تمرین یا بازی کنی، خودش یک تیم است.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران در مورد اینکه کدام بازی مهدوی‌کیا در این سال‌ها برایش خاطره انگیزتر بود، یادآور شد: مهدی در دوران بازیگری دو کار بزرگ کرد، ابتدا گلزنی به آمریکا بود که دل مردم و حتی مقام معظم رهبری را شاد کرد و از دست رهبری کارت پایان خدمتش را دریافت کرد. پس از آن گل و پیروزی بود که همه مردم ایران به خیابان ریختند و تا صبح شادی کردند.

وی در این خصوص افزود: مهدی یک بازی فراموش نشدنی هم در زمان بازیگری در تیم هامبورگ دارد. در حالی که آلمانی‌ها خود را نژاد برتر دنیا می‌دانند، مهدی کاری کرد که در آلمان نام ایران بلند آوازه‌تر شد. او در یکی از بازی‌ها در حالی که خود در موقعیت گلزنی قرار داشت، پاسی به "روی پریگر" مهاجم آلمانی هامبورگ داد تا او گلزنی کند. پریگر بعد از گل به سمت مهدی آمد و پایش را بوسید. من و همه مردم ایران در آن لحظه به ایرانی بودنمان افتخار کردیم. همان حرکت تمدن بزرگ ایرانی را بار دیگر در جهان نمایان کرد، اتفاقی که فراموش نشدنی است.

دوستی مهر در خصوص توانایی مهدوی‌کیا هم اینگونه صحبت کرد: مهدی در آینده هم می‌تواند سرمربی بزرگ و هم می‌تواند مدیری مطرح در فوتبال ایران و جهان شود. من این مساله را با اطمینان کامل می‌گویم زیرا او هوش بالای فنی و قدرت بسیاری در مدیریت دارد و قطعا در این دو بخش هم می تواند برای فوتبال ایران افتخارآفرینی کند.

وی اضافه کرد: حضور او در تیم جوانان یک نعمت بزرگ است. مهدی نه تنها به عنوان مدیر فنی بلکه باید تجربه خود را در مستطیل سبز به بازیکنان جهان منتقل کند زیرا وقتی بازیکنی زیر دست مهدی مهدوی‌کیا پرورش می‌یابد، قطعا آینده خوبی خواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران در پایان گفت: ما از مهدی مهدوی‌کیا خواسته و می‌خواهیم تنها به مدیر فنی بودن در تیم جوانان اکتفا نکند و در تمرینات لخت شده به وسط زمین بیاید و با بازیکنان جوان کار کند. قطعا همه دوست دارند با مهدی کار کنند، در این شرایط تیم جوانان به وجود مهدی که در بیرون زمین شخصیتش باعث بالا رفتن وزن تیم می‌شود و در درون زمین تجربه‌اش توان فنی تیم را بالاتر می‌برد نیاز دارد و روزهای خوبی را با او پیش رو خواهد داشت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  +  1  =