اورانیوم ضعیف شده دلیل مشکلات در اهواز

آقای محمد زاده که خوزستانی هم بود کاری نکرد و شاید خانم ابتکار به دلیل تجربه ای که دارد، بتواند کاری انجام دهد و داستان تثبیت زمین را تا جایی که ممکن است، با توجه به اینکه ایران و عربستان و عراق در گذشته هزینه می کردند و شن های روان را تثبیت می کردند، پیگیری کند و باعث جلوگیری از ایجاد ریز گردها شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،این روزها یکی از بیشترین خبرهایی که در رسانه ها به آن پرداخته می شود موضوع قدیمی آلودگی هوا است، آلودگی هوا در چند روز گذشته به حدی بوده که مسئولین استان مجبور به تعطیلی برخی از مناطق تهران شدند، اما این آلودگی این بار مختص تهران نبوده و برخی از شهرای دیگر کشور را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

به گزارش تابناک، یکی از این شهر ها که آلودگی در آن زیاد بود و باعث به وجود آمدن برخی مشکلات و بیماری ها در بین مردم شد، آلودگی در استان خوزستان و بخصوص در شهر اهواز بود. نکته جالبی که در مورد این شهر بخصوص وجود دارد این است که معمولا آلودگی بعد از بارش باران کاهش می یابد و هوا به حالت سالم باز می گردد.

اما در این مورد بخصوص اوضاع برعکس بود و بعد از اولین بارش پاییزی باران در شهر اهواز مردم دچار مشکل شدند و حتی مشکل تا جایی پیش رفت که برخی از مردم این کلانشهر به دلیل تنگی نفس در بیمارستان یستری شدند، البته کار به اینجا ختم نشد و این علایم خود را در باران بعدی نیز نشان داد.

 

دلیل

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  8