قلعه‌نویی: تنها پیراهن استقلال تنمان است

قلعه‌نویی در پاسخ به سوالی درباره دیدار تیمش برابر سپاهان تصریح کرد: حالا بگذارید کمی بگذرد و کارمان را ببینید و سپس درباره‌ی این دیدار صحبت می‌کنیم. مطمئنا دیدار با سپاهان سخت است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایسنا، امیر قلعه‌نویی پس از تساوی بدون گل استقلال برابر گسترش فولاد درباره‌ی این دیدار گفت: به نظرم ما خوب بازی نکردیم. یک سری تغییرات داشتیم که به بازی سرعت داد و دو سه موقعیت نصفه و نیمه به ما داد. در مجموع ما خوب نبودیم. حریف ما جوان بود و منم نبودند. آنها حتی می‌توانستند برنده‌ی این دیدار هم باشند. باید بازی را ببینم. اگر می‌خواهیم از صدر جدول فاصله نگیریم باید استقلال‌گونه بازی کنیم. ما کمی با تغییراتی که داشتیم مثل آوردن بیگ‌زاده به راست بهتر شدیم اما امروز فقط لباس استقلال تنمان بود.

او در پاسخ به سوالی درباره‌ی نبود یک بازیکن در استقلال اظهار کرد: ما مترصد یک بازیکن خارجی هستیم. اگر او بیاید الان نمی‌تواند به ما کمک کند و ما باید مشکل را بازی به بازی حل کنیم. قبول دارم طراوت بازی را نداشتیم و تنها پیراهن استقلال تنمان است. شاید حیدری بیاید و کمی به ما کمک کند و من قبول دارم مشکل ما نبود یک هافبک طراح است. روی جمشیدیان فکر می‌کردیم که مصدوم شد و الان شرایط لازم را ندارد. برخی اوقات تغییرات جواب می‌دهد و مثل بازی با ملوان پیروز می‌شویم و گاهی اوقات مثل امروز پیروز نمی‌شویم.

سرمربی استقلال در پاسخ به اظهارات اخیر گوران لاوره علیه او و این‌که او گفته بود قلعه‌نویی از من پول می‌خواست، بیان کرد: سوال بعدی. فقط این را بگویم که پول لاوره را من از دوستانم گرفتم؛ به خاطر این‌که او غریب بود. من از رفقایم قرض گرفتم و هنوز هم پولشان را پس نداده‌ام. اگر این حرف را زده باشد یقینا از او شکایت می‌کنم.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوالی درباره دیدار تیمش برابر سپاهان تصریح کرد: حالا بگذارید کمی بگذرد و کارمان را ببینید و سپس درباره‌ی این دیدار صحبت می‌کنیم. مطمئنا دیدار با سپاهان سخت است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  63  =  64