بیمه تامین اجتماعی بهترین گزینه برای ساماندهی هدفمندی یارانه هاست

مشاور مدیرعامل و مدیرکل امور استانهای سازمان تامین اجتماعی گفت: بیمه تامین اجتماعی بهترین گزینه برای ساماندهی هدفمندی یارانه در جهت حفظ کرامت انسانها می باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از ایرنا ˈرضا امینیˈ روز شنبه در مراسم معرفی مدیرکل سازمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی افزود: هم اکنون 27 میلیون نفر در سطح کشور بیمه تامین اجتماعی هستند و از خدمات این سازمان بهره مندند.

وی با بیان اینکه رضایتمندی و ایجاد امید در مردم از وظایف مسئولان است یادآور شد: سازمان تامین اجتماعی تامین کننده امنیت روحی و روانی جامعه است.

وی گفت: اگر اقشار آسیب پذیر جامعه شناسایی شوند می توان از طریق بیمه های اجتماعی گامهای مثبتی در کمک به این افراد برداشت.

امینی با اشاره به ارائه 18 خدمت به بیمه شدگان تامین اجتماعی، اظهار داشت: این سازمان بیشترین تنوع خدمات را در دنیا دارد.

وی تعداد مستمری بگیران زیر پوشش تامین اجتماعی را دو میلیون و 200 هزار نفر اعلام کرد و گفت: آمار مقرری بگیر بیمه بیکاری این سازمان ماهانه بیش از 200 هزار نفر می باشد.

مدیرکل امور استانهای سازمان تامین اجتماعی افزود: بیش از یکهزار واحد بیمه ای و درمانی خدماتی این سازمان در سطح کشور در راستای حفظ کرامت انسانی به مردم ارائه می دهند.

امینی با بیان اینکه تامین اجتماعی از پویاترین و پیشرفته ترین سازمانهای دنیاست گفت:برای حفظ این سازمان بزرگ نیاز به نیروهای متخصص می باشد.

وی بر ایجاد تحول در خدمات رسانی به مردم از سوی این سازمان تاکید کرد و اظهار داشت: اولویت نخست این سازمان ارائه خدمات اینترنتی به مردم در جهت کاهش هزینه ها و تردد و افزایش ارائه خدمات به جامعه است.

امینی افزود: ضریب تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در خراسان جنوبی بین 41 تا 43 درصد است که انتظار می رود این رقم افزایش یابد.

وی با اشاره به وجود 10 هزار و 500 مستمری بگیر تامین اجتماعی در خراسان جنوبی، گفت: مواهب و مزایای بیمه تامین اجتماعی باید به مردم معرفی شود تا به سمت این سازمان جذب شوند.

مدیرکل امور استانهای سازمان تامین اجتماعی کشور با تاکید بر اینکه برای تغییر در رویکرد و ارائه خدمت بیشتر به مردم در این سازمان نیامند حمایت مسئولان هستیم اظهار داشت: باید با تعامل و هماهنگی از تفکر سنتی خارج و به سمت تفکر نوین حرکت کنیم.

در این مراسمˈ مجید درویشیˈ به عنوان مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی معرفی و از خدمات ˈسید علی اصغر محمودیˈ مدیرکل سابق و محمد مطیعی سرپرست سازمان تامین اجتماعی استان تقدیر شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  +  2  =