جنجال های «لاله» همچنان ادامه دارد

مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی گفت: هنوز هیج نامه‌ای مبنی بر سلب ادعای مالکیت شرکت «درایو» بر فیلمنامه «لاله» نرسیده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایسنا مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی گفت: هنوز هیج نامه‌ای مبنی بر سلب ادعای مالکیت شرکت «درایو» بر فیلمنامه «لاله» نرسیده است.

سید محمد مهدی طباطبایی‌نژاد درباره آخرین وضعیت پروژه سینمایی «لاله» بیان کرد: طبق قولی که داده بودم و صحبت‌هایی که پیش از این مطرح کردم تا زمانی که از طرف شرکت «درایو» که ادعا شده مالک اصلی فیلمنامه «لاله» است، نامه‌ای مبنی بر سلب ادعای مالکیت یا درستی این ادعا اعلام نشود، هیچ قراری بین ما و کارگردان این فیلم (اسدالله نیک‌نژاد) گذاشته نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مرکز گسترش مالک اصلی فیلم «لاله» است، تاکید کرد: تا زمانی که نامه‌ای از طرف این شرکت درباره ادعای مطرح شده نرسد، پروژه «لاله» به همین حالت تعلیق باقی‌ می‌ماند.

طباطبایی‌نژاد در همان روزهای ابتدایی حضورش در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با ادعاهای عجیبی را از کارگردان فیلم «لاله» شنید که باعث شد این پروژه بیش از پیش به حاشیه کشیده شود. در آن زمان اسدالله نیک‌نژاد ادعا کرد که اساسا این پروژه سینمایی به مرکز گسترش تعلق ندارد بلکه مالکیت آن دراختیار یک شرکت کانادایی است.

براین اساس ادامه ساخت فیلم «لاله» تا مشخص شدن وضعیت به حالت تعلیق درآمد و قرار شده جلسه بعدی با کارگردان فیلم در حضور کارشناسان حقوقی و منوط به رسیدن نامه‌ای از طرف شرکت «درایو» درباره ادعای مالکیت «لاله» باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×  1  =