مراجعه زلزله زدگان بوشهربرای دریافت خسارت به گشت های سیار یا شعب بیمه ایران

بیمه ایران ازتمامی بیمه گذاران این شرکت که در زلزله برازجان خسارت دیده و به هر دلیلی نتوانسته اند پوشش های بیمه ای خود را به مسوولان این شرکت ارائه دهند، تقاضا کرد به گشت های سیار و یا نمایندگی های ثابت این استان مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده دریافت خسارت اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بیمه ایران، شرکت سهامی بیمه ایران با استقرار واحدهای کارشناسی خسارت در برازجان، خسارت آسیب دیدگان حادثه زلزله این شهرستان را درمحل به ذینفعان پرداخت کرد.

ˈجواد سهامیان مقدم ˈ مدیر عامل شرکت سهامی بیمه ایران بدنبال وقوع حادثه زلزله ساعت 17:21 روز پنجشنبه هفتم آذرماه بوشهر، دستور تشکیل واحد خسارت تخصصی در این محل را صادر کرد تا خسارت ذینفعان درکوتاه ترین زمان ممکن و حداکثر ظرف 24 ساعت به آنان پرداخت شود.

در همین راستا بلافاصله مدیریت آتش سوزی و مسوولان استانی این شرکت واحد های فوق العاده رسیدگی به پرونده های تخصصی بیمه نامه های آتش سوزی و مسوولیت را تشکیل و درقالب واحد های ثابت و سیار درمحل مستقر شدند.

در ادامه مسوولان این شرکت با همراهی مسوولان محلی خسارات وارده به بیمه گذاران را در محل بررسی و با پرداخت به موقع این مهم به تعهدات خود عمل کردند.

تاکنون بیش از200 پرونده خسارتی در محل تشکیل و خسارت وارده به بیمه گذاران پس از اقدامات کارشناسی به آنان پرداخت شد این درحالی است که مسوولان این شرکت همچنان در محل حاضر بوده و آماده خدمت رسانی به سایر ذینفعان هستند.

برازجان در شرق استان بوشهر واقع شده است و از جنوب به شهرستان دشتی، از غرب به بوشهر و تنگستان و از شمال غرب به گناوه و شمال شرق به استان فارس مشرف است.

این شهرستان 65 بخش، 9 شهر، 12 دهستان و 192 روستا را با وسعت 6.371 کیلومتر مربع شامل می شود در این شهرستان 270 هزار نفر سکونت دارند.

در زلزله اخیر این شهرستان متاسفانه هفت نفر از هموطنان کشته و 209

نفر دیگر مجروح که خوشبختانه بیشتر مجرومان به صورت سرپایی درمان و از مراکز درمانی مرخص شدند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  5