هاشمی کدام حرف‌های علی‌آبادی را تکذیب کرد

هاشمی: یادم نمی‌آید در هیئت اجرایی مصوبه‌ای درباره خسروی‌وفا داشته‎‌‌ باشیم/ پیشنهاد حضور در فدراسیون جانبازان به من شده بود

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،سید مهدی هاشمی در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص موضوع شکایت محمد علی‌آبادی از محمود خسروی‌وفا و اینکه رئیس کمیته ملی المپیک اعلام کرده این کار با نظر هیئت اجرایی بوده است، تصریح کرد: یکسری مصوبات داشتیم و گفتیم خارج از این مصوبات اگر قرار است اقدامی صورت بگیرد، از طریق کمیته حقوقی هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک موارد پیگیری و اقدام شود. طبیعتا خارج از آن چارچوب هم قبول نداریم که کسی اقدامی حقوقی انجام دهد. تفاوتی ندارد این اقدام له یا علیه شخص خاصی باشد. هرگونه اقدامی باید با هماهنگی کمیته ملی المپیک و آن هم در چارچوب مصوبات هیئت اجرایی باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا هیئت اجرایی بحث شکایت از خسروی وفا را مطرح کرده است؟ اظهار داشت: دقیقا حضور ذهن ندارم. روی برخی از مصوبات تسلط کافی ندارم اما در هر صورت کمیته حقوقی در چارچوب خاصی کارش را انجام می‌دهد.

رئیس فدراسیون تیراندازی در خصوص اینکه رئیس کمیسیون حقوقی کمیته ملی المپیک گفته تاکنون پرونده‌ای در رابطه با محمود خسروی‌وفا به این کمیسیون ارجاع داده نشده، یادآور شد: من اطلاع دقیقی از ارجاع یا عدم ارجاع آن ندارم. فقط این را می‌دانم که مصوبات هیئت اجرایی باید در چارچوبی خاص اجرا شود و خارج از آن را هم قبول نداریم. ضمن اینکه یادم هم نمی‌آید مصوبه‌ای در مورد خسروی‌وفا در هیئت اجرایی داشته باشیم.

وی در خصوص اظهارت علی‌آبادی مبنی بر اینکه خسروی‌وفا با عباسی، وزیر پیشین ورزشی معامله کرده است، گفت: نباید وارد این مسائل شویم. باید این بداخلاقی‌ها از ورزش جمع شود. این کار درستی نیست. فکر می‌کنم در این موضوع کمیته ملی المپیک و ورزش کشور و در راس آن این دو بزرگوار آسیب می‌بیند.

هاشمی تاکید کرد: در مورد فروش ساختمان کمیته ملی المپیک از نظر ما در هیئت اجرایی هیچ مشکلی وجود ندارد.

این عضو هیئت اجرایی در پاسخ به این سوال که آیا پرونده کمیته ملی المپیک به دادسرا رفته است، عنوان کرد: اطلاعی از این موضوع ندارم. اگر هم رفته طبق مراحل مصوب، مسیر دنبال می شود.

«علی‌آبادی در نشست خبری خود گفت که قرار بود عباسی، وزیر پیشین ورزش خسروی‌وفا را برکنار و شما را به جای او  در فدراسیون جانبازان و معلولین منصوب کند.» هاشمی در این خصوص به تسنیم گفت: پیشنهادی به من شده بود اما هیچ بحث مشخصی در این مورد نداشتیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×    =  49