احتمال ارائه لایحه بازنگری طرح حجاب و عفاف

عبدالرضا رحمانی فضلی در مورد آخرین وضعیت اجرای طرح عفاف و حجاب در کشور گفت: این موضوع فرهنگی است و قطعا باید در شورای اجتماعی روی آن برنامه ریزی و سیاستگذاری شود، دستگاهها باید بر اساس مصوبات شورای اجتماعی این طرح را اجرایی کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مهر وی افزود: این موضوع همچنان در دستور کار شورای اجتماعی کشور است و تاکنون 2 جلسه درباره اجرای این طرح برگزار کرده ایم تا متناسب با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئولیتهای همه دستگاهها در اجرای این طرح احصا و شفاف شود که در میان دستگاهها قطعا نیروی انتظامی هم مسئولیتهایی خواهد داشت.

وزیرکشور گفت: هر دستگاهی باید خودش وظیفه اش را در اجرای این طرح بشناسد و برای اجرای آن متعهد باشد و در حین اجرا به وزارت کشور گزارش دهد ولی متاسفانه در برخی از موارد دستگاهها وظایف خود را به درستی انجام نمی دهند.
رحمانی فضلی در پاسخ به اینکه آیا امکان حذف این طرح وجود دارد گفت: تا وقتی این طرح مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی است اجرا می کنیم. البته در جلسه قبلی شورای اجتماعی این موضوع بحث شد تا این طرح و اجرای آن متولی داشته باشد، شاید لایحه ای به شورای عالی انقلاب فرهنگی بدهیم تا این طرح بازنگری شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

36  +    =  40