تلگراف:‌ کی‌روش پس از جام جهانی خداحافظی می‌کند

سایت تلگراف در گزارشی آخرین وضعیت تیم ملی ایران را پیش از قرعه‌کشی مورد بررسی قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،سایت تلگراف در گزارشی آخرین وضعیت تیم ملی ایران را پیش از قرعه‌کشی مورد بررسی قرار داده است.

روزنامه تلگراف در گزارشی به وضعیت تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 پرداخت.

در گزارش دیلی تلگراف درباره ایران در جام جهانی آمده است: ایران در انتخابی جام جهانی موفق شد کار بزرگی انجام دهد و با شکست کره جنوبی به عنوان تیم نخست راهی برزیل شود.

*ایران چطور صعود کرد؟

ایران موفق شد با شکست کره جنوبی به عنوان تیم نخست گروه راهی برزیل شود. بازی های ایران در انتخابی جام جهانی برابر حریفان 100 هزار هوادار را به ورزشگاه ها می کشاند.

* حضور در جام جهانی

بزرگترین اتفاق ایران در جام جهانی مربوط به جام جهانی 1998 بود که موفق شد با نتیجه 2 بر یک آمریکا را شکست دهد. از دیگر نتایج خوب ایران در جام جهانی در سال 1978 بود که موفق شد با نتیجه یک بر یک این تیم را متوقف کند.

* چهره آشنا

اشکان دژاگه (فولام)

* سرمربی

کارلوس کی‌روش

کارلوس کی روش وقتی به عنوان سرمربی ایران انتخاب شد گاسپار را به عنوان مربی برگزید. چند نتیجه خوب در انتخابی باعث شد تا شرایط برای کی‌روش در ایران خوب شود. قرارداد او پس از پایان جام جهانی به پایان خواهد رسید و به نظر می رسد او پس از جام جهانی از ایران خداحافظی کند.

* ستاره

رضا قوچان‌نژاد

مهاجم ایرانی موفق شده عملکرد خوبی در تیم ملی ایران داشته باشد و طی 10 بازی 8 گل به ثمر رسانده است. به نظر می‌رسد او در جام جهانی بتواند درخشش خوبی در ترکیب ایران داشته باشد.

شانس قهرمانی

1/500

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

66  −  65  =