رامبد جوان شب یلدا به خانه شما می‌آید

رامبد جوان درباره اجرای برنامه یلدای این خونه که قرار است به مناسبت شب یلدا توسط شبکه نمایش خانگی توزیع شود گفت: قرار است چند روز قبل از شب یلدا شوی خانگی یلدای این خونه با حضور هنرمندان و خانواده‌هایشان و همچنین اجرای خوانندگان مطرح موسیقی وارد بازار شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مهر رامبد جوان درباره اجرای برنامه "یلدای این خونه" که قرار است به مناسبت شب یلدا توسط شبکه نمایش خانگی توزیع شود گفت: قرار است چند روز قبل از شب یلدا شوی خانگی "یلدای این خونه" با حضور هنرمندان و خانواده‌هایشان و همچنین اجرای خوانندگان مطرح موسیقی وارد بازار شود.

وی ادامه داد: در این برنامه که اجرای آن را من بر عهده دارم بهاره رهنما و مادرش پروین قائم مقامی، مهراب قاسم خانی و همسرش شقایق دهقان به همراه پسرشان، فرهاد آئیش به همراه همسرش مائده طهماسبی در کنار خوانندگانی چون حسین خواجه امیری، سالار عقیلی و حمید عسگری مهمان هستند. مدت زمان این برنامه 90 دقیقه است که چند روز قبل از شب یلدا در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

جوان درباره راه‌اندازی انجمن اوقات فراغت که وی ریاست هیات مدیره آن را بر عهده دارد نیز توضیح داد: همچنان در حال رایزنی برای یافتن مکان مناسبی برای استقرار انجمن اوقات فراغت هستیم. امیدوارم شهرداری تهران یا سازمان میراث فرهنگی بتوانند مکانی برای فعالیت به این انجمن اختصاص دهند. راه اندازی این انجمن اتفاق مهمی است و شهروندان از طریق این انجمن می توانند به راه‌کارهای مناسب برای گذراندن اوقات فراغتشان دست یابند.
 

height=221
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×  1  =