تنها بانک ملی قادر به پرداخت اعتبار برای مشاغل خانگی سمیرم است

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان سمیرم گفت: از کل مبلغ ابلاغی بابت مشاغل خانگی به شهرستان سمیرم فقط بانک ملی قادر به پرداخت سهم خود به متقاضیان است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مهر  ، کارگروه اشتغال شهرستان سمیرم صبح امروز به منظور بررسی سهمیه اشتغال و میزان مبالغ اعتباری تخصیص یافته به بانک های شهرستان سمیرم در دفتر فرماندار شهرستان سمیرم برگزار شد .

در این جلسه که فرماندار شهرستان سمیرم جمعی از روسای ادارات و همچنین روسای بانک های ملی، ملت، کشاورزی و توسعه تعاون حضور داشتند سید مهدی قائم مقامی اظهار داشت: کل سهمیه اشتغال شهرستان سمیرم در سال 1392 ، یک هزار و 835 نفر است .

وی افزود: از این تعداد سهمیه اشتغال برای سال 1392 تاکنون 56.6 درصد در سامانه رصد اشتغال ثبت شده است که به یک هزار و 24 نفر می رسد .

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان سمیرم بیان داشت: سهمیه اعتباری مشاغل خانگی  برای بانک های توسعه تعاون، ملت ، ملی و کشاورزی اعلام شده است .

وی با تاکید بر مبلغ یک میلیارد و 332 میلیون تومان به عنوان مبلغ اعتباری ابلاغی بابت مشاغل خانگی به شهرستان سمیرم اختصاص یافته است، تصریح کرد: براساس اظهارات روسای بانک های ملی، ملت، کشاورزی و توسعه تعاون در جلسه امروز کارگروه اشتغال شهرستان سمیرم فقط بانک ملی قادر به پرداخت مبلغ 32 میلیون تومان سهم خود در این راستا است .

قائم مقامی اظهار داشت: مبلغی که بانک ملی قادر به پرداخت آن است برابر دو و نیم درصد کل اعتباری امسال است که برای بخش مشاغل خانگی به متقاضیان پرداخت می شود .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  6  =  60