پیگیری دو طبقه کردن اتوبان کرج –تهران

معاون فنی ،عمرانی استانداری البرز گفت: طرح دو طبقه کردن اتوبان کرج – تهران در محدوده استحفاظی البرز در دستور کار مسئولان قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مجید سریزدی در گفت و گو با ایسنا گفت: از آنجایی که روز به روز برتعداد خودروهایی که از مسیر اتوبان کرج – تهران عبور و مرور می‌کنند، افزوده می‌شود بدون شک طی چند سال آینده این بزرگراه جوابگوی خودروها نخواهد بود، بنابراین دو طبقه کردن آن در دستور کار قرار گرفته است.
 
وی افزود: ترافیک یکی ازعمده‌ترین مشکلات کلانشهر کرج است که منجر به اتلاف وقت و انرژی زیادی از مردم می‌شود، به طوری که این ترافیک در برخی از ساعات روز به اوج خود می‌رسد و باعث می‌شود برخی از گلوگاه‌های استان از جمله مسیر پل حصارک و محدوده قبل از پل جهان‌نما قفل شود.
 
سریزدی خاطرنشان کرد: دو محدوده مذکور به واسطه موقعیتی که در آن قرار گرفته‌اند به نوعی شاهراه اقتصادی استان به شمار می‌آیند و وجود ترافیک در آنها می‌تواند سرعت رشد اقتصادی استان را کاهش دهد.
 
معاون فنی و عمرانی استانداری البرز ادامه داد: بدون شک با تسریع در تملک اراضی و واحدهای مسکونی در لاین جنوبی این اتوبان این پروژه با سرعت بیشتری پیش می‌رود.
 
سریزدی درپایان گفت: بر اساس محاسبات انجام شده تملک این محدوده 10 هزار میلیارد اعتبار نیاز دارد که ظرف مدت سه سال آینده تأمین خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

72  ⁄  18  =