قلعه‌نویی:باید نشستی با کی‌روش داشته باشیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال بازی مقابل تیم‌هایی که محمود یاوری هدایت آنها را برعهده دارد را دشوار توصیف کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از تسنیم، امیر قلعه‌نویی پیش از آغاز تمرین امروز (پنجشنبه) استقلال در خصوص شرایط این تیم اظهار داشت: شرایط تیمی ما بد نیست. در این هفته همه بازیکنان از جمله خسرو حیدری در تمرینات حضور داشته‌اند. تنها برای وضعیت کبه متاسف شدیم، چون روی او حساب کرده بودیم که متاسفانه مصدوم شد.

وی در ادامه افزود: کبه را در بازی با کاسپین قزوین بد زدند و نمی‌دانم چرا داور به راحتی از آن صحنه گذشت.

سرمربی استقلال در مورد دیدار روز شنبه هفته آیند تیمش مقابل فجرسپاسی شیراز عنوان کرد: بازی کردن مقابل تیم‌های سرهنگ محمود یاوری سخت است. یاوری همیشه با تعدادی جوان گمنام به زمین می‌آید و بازی‌های خوبی انجام می‌دهد.

وی در ادامه اعلام کرد در بازی استقلال – فجرسپاسی، جواد نکونام و امیرحسین صادقی 3 اخطاره و محروم هستند و احمد جمشیدیان و بوبکر کبه نیز مصدوم بوده و شرایط همراهی آبی‌پوشان را ندارند.

قلعه‌نویی در خصوص قرعه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت:‌ بازی در آسیا شرایط خاص خودش را دارد. از لحاظ انگیزشی کیفیت بازی‌ها بالا می‌رود، چرا که بازیکنان با توجه به کیفیت زمین‌ها و امکانات بالای این رقابت‌ها در سطح بالاتری خودشان را نشان می‌دهند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه در مرحله بعدی جام‌حذفی باید با ملوان بازی کنید و اینکه آیا فکر می‌کنید بتوانید قهرمان این جام شوید، تصریح کرد: از الان نمی‌توان گفت که می‌توانیم قهرمان شویم یا نه. ملوان تیم خوبی است که در لیگ مقابل استقلال بازی خوبی را به نمایش گذاشت و حقش شکست نبود.

سرمربی استقلال درباره این موضوع که کارلوس کی‌روش عنوان کرده بازیکنان ملی‌پوش از پایان فروردین 93 باید در اردوی تیم ملی حضور داشته باشند، گفت:‌ اجازه بدهید نشستی با کی‌روش داشته باشیم، چرا که من از این موضوع خبر ندارم.

قلعه‌نویی افزود: با تعامل و هم‌اندیشی بهتر می‌توان به نتیجه رسید. درست نیست برای هم «شاخ و شونه» بکشیم.

سرمربی استقلال از صحبت کردن درباره قرعه ایران در جام‌جهانی 2014 امتناع کرد و گفت: من پیش از این در مورد این موضوع صحبت کرده بودم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

38  −    =  35