نقشه راه ۱۴۰۰ بانک مرکزی رونمایی می‌شود

همزمان با برگزاری سومین همایش بانکداری الکترونیک

سومین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با تمرکز بر موضوعات مرتبط با «نسل چهارم بانکداری الکترونیک» برگزار می‌شود. رییس پژوهشکده پولی و بانکی با بیان این موضوع، «تفکر نسل چهارم بانکداری الکترونیک» را استفاده از فناوری نه به‌عنوان ابزار؛ بلکه به‌عنوان تغییردهنده مدل کسب‌و‌کار دانست.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک مرکزی سومین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با تمرکز بر موضوعات مرتبط با «نسل چهارم بانکداری الکترونیک» برگزار می‌شود. رییس پژوهشکده پولی و بانکی با بیان این موضوع، «تفکر نسل چهارم بانکداری الکترونیک» را استفاده از فناوری نه به‌عنوان ابزار؛ بلکه به‌عنوان تغییردهنده مدل کسب‌و‌کار دانست. وی دومین موضوع مطرح در سومین همایش بانک مرکزی را «ورود گوشی‌های هوشمند در بخش خدمات بانکی» عنوان کرد. مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مرکزی نیز در خصوص این همایش، از ارایه افق 1400 بانک مرکزی در همایش سوم بانکداری الکترونیک به منظور «فهم مشترک از تحولات شبکه بانکی دنیا» خبر داد.

، در راستای اطلاع‌رسانی سومین همایش «بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت»، جلسه‌ای با عنوان «هم‌اندیشی مدیران بانک‌ها» با حضور محمود احمدی دبیرکل بانک مرکزی، فرهاد نیلی رییس پژوهشکده پولی و بانکی و ناصر حکیمی مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مرکزی برگزار شد.

محلی برای ارایه دیدگاه‌های پولی و بانکی

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  4