اجرای طرح تشویقی جدید در باشگاه مشتریان بانک ملت

امتیاز مربوط به ثبت اولین کارت شتابی در باشگاه از 5 امتیاز نقره ای تا اطلاع ثانوی ، به 20 امتیاز طلایی افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک ملت، پیرو طرح قبلی مبنی بر اختصاص جوایز یک میلیون ریالی به دارندگان هزارمین کارت های شتابی ثبت شده در باشگاه مشتریان بانک ملت، طرح تشویقی جدید دیگری نیز در این خصوص برنامه ریزی و به اجرا گذاشته شد که تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.
بر اساس این گزارش، جوایز این طرح شامل یک جایزه 10 میلیون ریالی، یک جایزه 20 میلیون ریالی و یک جایزه 30 میلیون ریالی است که در قالب قرعه کشی به استفاده کنندگان از این خدمت تعلق خواهد گرفت.
قرعه کشی جوایز مذکور با ثبت هر 10 هزار کارت شتابی صورت خواهد گرفت و دوره های بعدی آن، پس از تکمیل بسته های 10 هزار کارتی بعدی انجام خواهد شد.
همچنین به منظور ایجاد سهولت برای کاربران جهت ثبت کارت های شتابی، از چندی پیش مرحله اول در فرآیند مربوطه (ثبت شماره تراکنش/ کد مرجع تراکنش انجام شده از طریق کارت شتابی مورد نظر روی دستگاه های کارتخوان یا درگاه های خرید اینترنتی بانک ملت) حذف شد و این امکان برای اعضا فراهم شد تا با درج شماره کارت شتابی خود و ادامه مراحل مربوطه (مطابق با راهنمای کاربر سایت)، نسبت به ثبت کارت شتابی خود اقدام کنند و از مزایای آن بهره مند شوند.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. فرهاد می گوید

    مدیریت کارت

ارسال یک پاسخ

42  ⁄  14  =