مرکز نظارت و کنترل از راه دور پست بانک استان همدان افتتاح شد

مرکز نظارت و کنترل از راه دور مدیریت شعب پست بانک استان همدان با حضور مسئولان این بانک و مسئولان دفتر فناوری اطلاعات استانداری و فناوری اطلاعات استان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی پست بانک  در این مراسم اسد گرامی رئیس ادره کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات این بانک گفت: تمامی کارکنان مجموعه پست بانک ایران خدمتگزار و امین مشتریان و سپرده گذاران هستند و این وظیفه تک تک آنان است که محیطی امن و آرامی را برای انجام عملیات بانکی مشتریان فراهم کرده و تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی افزود: با توجه به توسعه و اجرای طرح های جامع انفورماتیکی در پست بانک ایران، کنترل و نظارت نیز از شیوه سنتی خود فاصله گرفته و به سمت و سوی الکترونیکی گام برداشته که این امر یکی از برنامه های اصلی بازرسی و نظارت در سال جاری است.
گرامی؛ بازرسان را جزو سرمایه های ارزشمند بانک دانست و عنوان کرد: آموزش شیوه های نوین نظارتی و بازرسی به آنان با توجه به نیازهای روز جامعه امری مهم است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
وی درپایان ضمن تاکید بر نظارت مستمر از واحدهای اجرایی و دفاترخدمات بانکی اظهار داشت: در مبارزه با فساد اداری در بانک جدی هستیم و اگر هر مورد خلاف واقع مشاهده شود به شدت با آن برخورد می کنیم.
فاتح کیاست مشاور مدیرعامل نیز در این مراسم؛ رشد و تعالی پست بانک ایران را مرهون تلاش تمامی کارکنان دانست و تاکید نمود: وفاق و همدلی کارکنان باید در تمامی مجموعه جاری باشد تا در انجام رسالت سازمانی موفق عمل نماییم.
وی در پایان؛ انسجام مدیران عالی بانک را در تمامی دوران نویدبخش رشد و توسعه پست بانک ایران و تحقق اهداف عالیه و همچنین ارتقاء جایگاه آن در شبکه بانکی بیان کرد.
همچنین فرشید تولایی مقدم مدیر شعب پست بانک استان همدان در ابتدای این مراسم گزارشی از عملکرد استان را ارائه نمود.
گفتنی است: در این مراسم رؤسای دوایر و شعب و کارشناسان پست بانک استان همدان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد هریک از واحدها، دیدگاه‌ها و نظرات خود را درخصوص تحقق هدف سپرده ای، کاهش مطالبات معوق و نظارت و کنترل مستمر بازرسان از واحدهای اجرایی و دفاتر را بیان نمودند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

24  −    =  20