جذابترین و زیباترین خودروهای سال ۲۰۱۳

روزنامه هفت صبح: نشریه «فوربس» فهرست جذابترین خودروهای سال 2013 را معرفی کرد؛ خودروهایی که بیش از توانایی های فنی، زیبایی ظاهرشان جلب توجه می کند. چند روزی بیشتر به تعطیلات کریسمس و آغاز سال نو میلادی باقی نمانده است. همه ساله با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال میلادی و در آستانه ورود سال جدید، موسسات و نشریات تخصصی حوزه خودرو اقدام به معرفی «برترین» و «بدترین»های دنیای خودرو در سالی که گذشت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،خودرو سال دنیا، پرفروش ترین خودرو سال، سوده ده ترین شرکت های خودروسازی، برترین خودروهای کانسپت (مفهومی)، زیباترین طراحی بدنه و بهترین جزئیات طراحی داخلی را یم توان از مهمترین و تاثیرگذارترین فهرست هایی نامید که همه ساله در چنین روزهایی از سوی نشریات معتبر منتشر شده و تب و تاب خاصی را در میان علاقمندان به صنعت خودروسازی برپا می کند.

یکی از هیجان انگیزترین فهرست های منتشر شده در میان «ترین» های سال، زیباترین طراحی خارجی یا همان Top of The Exterior Design بوده که در چند سال گذشته و با پیشرفت روزافزون »طراحی صنعتی»، همه ساله توسط مجله معتبر «فوربس» منتشر می شود و طرفداران بسیاری برای خود دست و پا کرده است چرا که با افزایش سرسام آور تنوع محصولات  شرکت های خودروسازی در طول چند سال اخیر و شباهت اجتناب ناپذیر توانایی دینامیکی خودروها به یکدیگر، این فاکتور «طراحی» خواهد بود که رأی به موفقیت یا شکست یک محصول در زمینه طراحی خواهد داد.

با این توضیح که هر یک از خودروهای حاضر در این فهرست، علاوه بر زیبایی چشم نوازی که به ارمغان آورده اند، در زمینه های تکنیکی و دینامیکی نیز حرف های بسیاری برای گفتن دارند، به معرفی جذابترین خودروهای سال 2013 می پردازیم.

لامبورگینی آونتادور
 

height=208

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  10