شخصیت شناسی تکنولوژیک!

طرفداران پروپا قرص اپل، مردانی از قبیله ابزارها، طرفداران شبکه های اجتماعی، ژنرال بازی ها و ابزاردوستانی همیشه به روز، پنج تیپ شخصیتی افرادی است که در طول روز با آنها سروکار داریم. این احتمال وجود دارد که خود شما هم یکی از آنها باشید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روزنامه هفت صبح بهترین راه برای دیوانه کردن یک طرفدار پروپا قرص اپل چیست؟ چگونه می توان با آنها طرح دوستی ریخت؟ طرفداران پروپا قرص اپل، مردانی از قبیله ابزارها، طرفداران شبکه های اجتماعی، ژنرال بازی ها و ابزاردوستانی همیشه به روز، پنج تیپ شخصیتی افرادی است که در طول روز با آنها سروکار داریم. این احتمال وجود دارد که خود شما هم یکی از آنها باشید.

1- آنها را بشناسید: طرفداران پروپا قرص اپل

21 درصد مردم کره زمین طرفدار قسم خورده اپل هستند و از تماشای آگهی های تبلیغاتی آن لذت می برند. آنها Mac را بهتر از ویندوز می دانند و اعتقاد دارند می توان با آی فون عکس های خوبی گرفت.

– ویژگی های کلیدی: او یک آی پاد نسل اولی دارد. تمام مدل های آی فون را در همان سه روز نخست عرضه به بازار خریده است و سفارش خرید آی پد Air او در راه است. سنگ اپل را به سینه می زنند اما خودشان اولین خیانت کننده ها به این شرکت هستند و تمام نرم افزارهای فروشگاه اپل را با کلک به رایگان دانلود می کنند.

– چگونه آنها را شناسایی کنیم: اگر شما تا به حال آنقدر شجاعت از خود نشان داده اید که از لپ تاپ Acer یا گوشی اندروید خود مقابل آنها استفاده کنید، حتما متوجه تلاش او برای دلسرد کردنتان شده اید، در عوض از آنها بخواهید بلوتوث شان را روشن کنند تا یک فایل برایشان ارسال کنید. از او بخواهید یک فایل از آلبوم جدید محسن چاووشی را با کمک نرم افزار iTunes جلوی چشم شما روی آی پاد خود بریزد.

– کجا آنها را پیدا کنیم: توی صف، مقابل یک ساختمان در محل تحصلی یا محیط کار. لباس هایی کاملا عجیب به تن دارند و بیشتر اوقات روز را در حال سر و کله زدن با منوی آی فون جدیدشان هستند. اگرچه بیشتر مواقع در وضعیت آنلاین قرار دارند اما چون سرگرم دانلود کردن نرم افزارهای جدید هستند ترجیح می دهند جواب شما را ندهند.

– توانایی های ویژه: یک طرفدار اپل تلاش می کند هر مشکلی را با دانلود یک برنامه حل کند. بعد از سوختن اولین iPod Touch حسابی صرفه جویی می کند، از خانه ناهار می آورد، با اتوبوس این طرف و آن طرف می رود تا دواره همان دستگاه را بخرد، فقط به خاطر اینکه معتقد است بدون IPod Touch زندگی ممکن نیست.

– چیزهایی که زیاد از زبان او می شنوید: «آی پد همه قابلیت های یک لپ تاپ را دارد و حتی بهتر از آن کار می کند.»، «محدودیت هایی که نرم افزار iTunes دارد برای من مهم نیست چون من به آنها هیچ احتیاجی ندارم.»، «بهترین بازی کارنامه اشتون کوچر فیلم زندگی استیو جابز بوده است.»

2- آنها را بشناسید: طرفداران شبکه های اجتماعی

او معتقد است که با تگ کردن خود روی عکس های دوستان، ارسال پیام های متعدد، تملق و تعریف و تمجید از پست های دیگران بالاخره باعث می شود پروفایل شخصی اش دیده شود. دیوانه وار دوست دارد یک پیام شخصی از یک چهره محبوب و سرشناس دریافت کند.
 

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/9/28/232182_416.jpg

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  3  =  5