شرایط روحانی برای مناظره با احمدی‌نژاد

مشاور فرهنگی و سرپرست مرکز بررسی‌های استراتژیک رئیس‌جمهور می‌گوید احمدی‌نژاد اول باید از‌هاشم عذرخواهی کند بعد با «حسن روحانی» وارد مناظره شود!

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از جنوب نیوز، حسام‌ الدین آشنا در گفت‌وگویی با ماهنامه اندیشه پویا درباره اعلام آمادگی آقای احمدی‌نژاد برای مناظره بابیان اینکه به عنوان یک شهروند از این اعلام آمادگی استقبال می‌کنم گفت: به ایشان توصیه می‌کنم قبل از اینکه مناظره کنند 3 کار انجام دهند: آقای روحانی متن گزارش 100 روزه خود را روی سایت منتشر کردند و لطفا آقای احمدی‌نژاد نیز یک متن مکتوب در پاسخ به آن بنویسند. تیم لادن که الان جای دیگری مستقر شده و وزرای ایشان که کابینه سایه تشکیل می‌دانند به خودشان زحمت بدهند و گزارش را نقد کنند.

وی ادامه داد: دوم اینکه با توجه به سوءسابقه‌ای که ایشان در استفاده از فرصت مناظره دارند، یکبار از ملت ایران راجع به شیوه مناظره‌شان عذرخواهی کنند و از اتهام زدن به اشخاصی که در جلسه حضور نداشتند و از گفتن سخنانی که بعدا کذب آن محرز شده از مردم عذر بخواهند چرا که بعید می‌دانم تا اطلاع ثانوی کسی در ایران به ایشان تریبون مناظره زنده بدهد.

سرپرست مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری سومین کار آقای احمدی‌نژاد را رفتن به دانشگاه‌های کشور و پاسخ به سوالات آنان دانست و افزود: این کار برای آن است که بداند وقتی رئیس‌جمهور نیست چگونه قرار است دیگران با ایشان مواجه شوند اگر این 3 کار را انجام دهند آن وقت زمینه برای مناظره فراهم می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. محمد می گوید

    ممنون لطفا همین سه کار را در مورد رئیس جمهور کنونی اجرا کنید.
    روسای جمهور سابق طلبمان!

ارسال یک پاسخ

3  ×    =  12