رونمایی از سورتر جدید بانکی در همایش بانکداری الکترونیک

مبناکارت آريا انجام می دهد:

شرکت مبناکارت آريا در سومین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت که طی رویهای 16 و 17 دی ماه جاری در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می شود از محصولات جدید خود از جمله دستگاه سورتر بانکی رونمایی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، مهرداد حیدرپور مدیرعامل شرکت مبنا کارت آريا ، حضور این شرکت در همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت را با هدف توسعه در مارکت بانکی  به صورت هر ساله در زمینه سیستم‌های بانکی عنوان کرد و افزود: یکی از محصولاتی که شرکت امسال به سبد محصولاتش اضافه کرده، دستگاه سورتر بانکی است و در نمایشگاه امسال نیز از این دستگاه رونمایی خواهد شد. این دستگاه قابلیت جدا سازی و تشخیص اسکناسهای جعلی را از اسکناسهای واقعی را دارد و دارای امکانات ویژه جهت ثبت اطلاعات اسکناسها و سایر موارد را دارا میباشد .

وی خاطرنشان کرد: شرکت مبنا کارت آریا برای اولین بار در نمایشگاه بانکداری و نظامهای پرداخت دستگاه سورتر  بانکی در مدلهای مختلف را رونمایی خواهد کرد.

بنابراین گزارش، شرکت مبنا کارت آریا دارای نمایندگی از کمپانی GRG است که این کمپانی محصولات دیگر از جمله ATM  را به بازار بانکی ایران عرضه کرده است.

دیگر خدمات و محصولات مبنا کارت

مبنا کارت آریا در سال 1386 تاسیس شده و یکی از شرکتهای ارائه دهنده تجیهزات بانکی است که سالانه محصولات جدیدی را به سبد کالایی خویش در زمینه سیستم‌های بانکی افزوده است.

این شرکت همچنین  در زمینه صدور کارت‌های بانکی فعالیت دارد حدود 40 میلیون کارت و  سه هزار دستگاه صدور آنی کارت با برند smart به شبکه بانکی از جمله به بانک‌های تجارت، رفاه، ملت و سایر بانک‌ها ارائه کرده است.

همچنین این شرکت با داشتن مجوز psp از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و تاییدیه شبکه شاپرک  ارائه دهنده خدمات نصب و راه اندازی پایانه های فروشگاهی در شبکه بانکی است . مبنا کارت آریا با دارا تا کنون نزدیک به 140000 پایانه فروش در مراکز خرید نصب و راه اندازی نموده است. لازم به یادآوری است مشتریان این خدمات شرکت مبنا کارت آريا بانک تجارت، بانک شهرو بانک توسعه تعاون هستند .

یکی دیگر از فعالیت‌های مبنا کارت آريا ارائه تجهیزات به بیمارستان‌ها و سازمان‌ها در زمینه ماشین‌های اداری و پرینترها است و حدود 500 بیمارستان در حوزه شبکه بانکی بیمارستان‌ها را تحت پوشش قرار داده است.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

25  ⁄  5  =