جنجالی‌ترین کتک‌کاری‌های سیاسی ایران (+عکس)

شاید شما هم در بخش‌های مختلف خبری شاهد پخش درگیری‌های نمایندگان مجلس و چهره‌های سیاسی بوده‌اید. درگیری‌هایی که بارها و بارها در کشورهایی مانند ترکیه، کره جنوبی، گرجستان و … اتفاق افتاده است و یکی از راه حل‌های معمول در برخی از این کشورها برای رسیدن به اهداف سیاسی خود است.

height=161

درگیری فیزیکی آقای نمانیده با محافظ رئیس جمهور

مجلس نهم نیز شاهد درگیری فیزیکی بوده است. اینبار یکی از نمایندگان مردم با اعضای تیم حفاظت رئیس جمهور روحانی در جریان بازدید رئیس جمهور از زلزله زدگان برازجان درگیر می‌شود. پس از ورود رئیس جمهور به بیمارستان مردم که علاقه‌مند بودند با ایشان دیدار کنند به سمت وی رفتند ولی با برخورد نا مناسب تیم حفاظتی ایشان مواجه شدند. همین موضوع باعث شد تا سید مهدی موسوی نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی دخالت کرده و نسبت به رفتار ماموران اعتراض کند. این اعتراض به برخورد فیزیکی بین موسوی‌نژاد و یکی از محافظان رئیس‌جمهور منجر شد.

. نکته جالب توجه در این درگیری‌ها این است که هر دو جناح اصلی کشور یعنی اصلاح طلبان و اصول گرایان نقش بسزایی در این درگیریهای و دعواهای سیاسی داشتند و شاید در سال‌های پیش رو بازهم شاهد این چنین درگیری‌ها و رد و بدل شدن سیلی و یا همان دموکراسی مشت و لگد در سپهر سیاست ایران باشیم/نامه نیوز

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  4  =  2