بهترین تبلت‌های موجود در بازار

در این مطلب چندتا از بهترین تبلت های موجود در بازار را برایتان معرفی کرده ایم که می توانید بنابر سلیقه، بودجه و نیاز خود گزینه مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

برترین ها: در این مطلب چندتا از بهترین تبلت های موجود در بازار را برایتان معرفی کرده ایم که می توانید بنابر سلیقه، بودجه و نیاز خود گزینه مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

اپل آی‌پد ایر

جدیدترین تبلت کمپانی بزرگ اپل کیفیت ساخت بسیار عالی، صفحه نمایش با رزولوشن بالا و پردازنده بسیار قدرتمند دارد. در ضمن، بدنه تبلت بسیار باریک است و 7.5 میلی‌متر  ضخامت و 469 گرم وزن دارد. Air با همه سبکی و باریکی، همچنان یکی از مستحکم‌ترین و بادوام‌ترین بدنه‌ها را دارد. جنس بدنه آی‌پد ایر نیز همچون برادران بزرگ‌تر خود از آلومینیوم یکپارچه ساخته شده است.

این باریکی باعث حذف پورت‌ها و اتصالات دستگاه نشده است و همه اتصالاتی که در نسخه‌های پیشین شاهد آنها بوده‌اید همچون کلید پاور، کنترل صدا، قطع صدا، شبکه‌های بلندگو، میکروفون، پورت داک نوری، سوکت 3.5 میلی‌متری صدا همچنان در Air حاضر هستند. این تبلت دوربین دوم با کیفیت 1.2 مگاپیکسل در جلوی نمایشگر و دوربین دیگری با کیفیت 5 مگاپیکسل در پشت دارد. دوربین عقب قابلیت فوکوس خودکار نیز دارد.
 

بهترین

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  46  =  53