فناوری اطلاعات خوارزمی ۲۹۵ تومان قیمت خورد

10 درصد از سهام شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی در حالی امروز در بازار دوم فرابورس عرضه شد که هر سهم این شرکت به قیمت 295 تومان عرضه شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،امروز سه شنبه 17 دی ماه،تعداد 17 میلیون سهم شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی برای اولین بار پس از پذیرش در بازار دوم فرابورس ایران در نماد “مفاخر” عرضه شد که هر سهم این شرکت 295 تومان قیمت خورد.

بعد از کشف قیمت این سهم تعداد 5 میلیون و 272 هزار و 950 سهم شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی رأس ساعت 12 به قیمت کشف شده 295 تومان با سهمیه در نظر گرفته شده برای هر یک از معامله گران بر خط حداکثر 350 سهم بازگشایی شده و معامله گران آنلاین اقدام به خریداری سهام این شرکت کردند.

در این عرضه از تعداد سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه تعداد 11 میلیون و 800 هزار سهم جهت عرضه به ایستگاههای کاری معمولی کارگزاران در فرآیند کشف قیمت در نظر گرفته شد و سهمیه درنظر گرفته شده برای هر یک از کارگزاران به همراه تمامی شعب حداکثر 126 هزار سهم بود.

همچنین با توجه به درج نماد معاملاتی شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی در بازار دوم فرابورس ایران و محدودیت های موجود در اساسنامه صندوق های سرمایه گذاری مشترک، این صندوق ها هیچ گونه سهمیه ای جهت خرید سهام نداشتند.

این در حالی است که در عرضه اولیه سهام شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی ، از کد خرید گروهی ددد در استفاده شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  16