مصاحبه ویژه و حاشیه‌ای با علی کریمی (۱)

سایت گل: اردوی تراکتورسازی بعد از گذراندن حاشیه های مختلف آرام به نظر میرسد. علی کریمی هم که به نظر میرسد در این یکی، دو سال آخر نامش با حاشیه گره خورده و به هر تیمی میرود بدشانسی میآورد همراه با دیگر بازیکنان خودش را برای بازی با سایپا آماده می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،پیش بینی میشد که با توجه به شرایط تیم و مشکلاتی که میان او و پرسپولیس به وجود آمده شماره 8 تراکتورسازی حاضر به مصاحبه نشود اما او در کمال آرامش و حوصله به سوالات ما جواب داد. البته با تاکید بر این که سوالات خیلی وارد مسائل حاشیه ای و پرسپولیسی نشود. او گفت نسبت من به پرسپولیس فقط یک هوادار است و یک هوادار نمیتواند راجع به مسائل تیمش نظر دهد.

البته کریمی دل پری هم داشت که وعده داد یک روز در یک برنامه تلویزیونی تمام حرفهایش را بزند. مصاحبه او را میخوانید:

اتفاقات حاشیه ای که در این مدت از سرگذراندید چه تاثیری بر تیم و شانس قهرمانیتان داشته؟

همه بچه ها و کادرفنی تصمیم گرفته اند آن اتفاقات را فراموش کنند و برای ادامه مسابقات تمرکز کامل داشته باشند. درست است که ما یک یا دوهفته را به خاطر حاشیه ها از دست دادیم اما تا پایان فصل زمان زیادی مانده است و میتوانیم دوباره شانس اول قهرمانی شویم.

در این مدت که این حاشیه ها بوجود میامد همه منتظر واکنش و موضع گیری از سمت شما بودند. اما برخلاف تصورات سکوت کردید و حتی از این سکوت برداشت های مختلفی انجام شده. دلیل این سکوت چه بود؟

من یک بازیکنم و طبیعتا اختلافات درون باشگاه به من ارتباطی پیدا نمیکند. من حق ندارم در اختلافات از کسی طرفداری کنم یا علیه کسی صحبت کنم. در این مورد هم صلاح ندیدم دخالت کنم و به همین دلیل سکوت کردم. شاید حرف زدن من میتوانست اوضاع را بدتر کند و حتی اگر این اتفاق نمیافتاد حرف زدن یک بازیکن در مسائل مدیریتی کار درستی نیست.

بوجود آمدن این مسائل در تیمی که چند هفته صدرنشین بوده و یکی از بهترین تیم های لیگ برتر است عجیب نبود؟

ما زمانی که به صدر رفتیم انتظارات بالا رفت و وقتی 4-5 پله پایین آمدیم طبیعی بود که بعضی از مشکلات پیش بیاید. هواداران این تیم بعد از نایب قهرمانی انتظار دارند که تیمشان قهرمان شود. همین انتظار از جانب مسولان هم وجود دارد. انتظار داشتن هم همیشه با حاشیه همراه میشود. امیدوارم که هرچه زودتر این قضیه حل شود و بتوانیم با آرامش به انتظارات جواب دهیم.

بحث مربیگری و جانشینی شما به جای جلالی از کجا آغاز شد؟

من اصلا در جریان این صحبت ها نبودم و حتی به مربیگری فکر هم نمیکنم. اما به هر حال دوستان لطف داشتند و نام من را مطرح کردند. من فعلا بازیکنم و قصد کناره گیری ندارم. تمام تمرکزم را روی بازی کردن گذاشته ام. مربی گری فعلا حتی در گوشه ذهن من هم وجود ندارد.

یعنی این بحث هایی که مطرح شد تصمیمات یکسری افراد دیگر و بدون اطلاع شما بود؟

صددرصد. من وقتی میگویم اصلا به مربیگری فکر میکنم چطور میتوانم در جریان این اخبار باشم. مطمئن باشید که من کوچکترین نقشی در این صحبت ها نداشتم. این مساله آنقدر دور از ذهن من بود که اصلا دلیلی ندیدم در مورد آن در رسانه ها صحبت کنم.

بعد از این که از شالکه برگشتی هم خودشما و هم هوادارانتان انتظار داشتند که سال های آخر را با قهرمانی و موفقیت به پایان برسانی اما مثل این که حاشیه ها هر جا که میروی دست از سرت برنمیدارند.

این دیگر دست من نیست و کاری نمیتوانم انجام دهم. هر کسی میتواند به اندازه خودش زحمت بکشد تا تیمی که برای آن بازی میکند موفق شود یا به قهرمانی برسد. اما همه چیز دست من نیست و شاید قسمت این نیست که این اتفاق بیفتد. هیچ کس از قهرمانی بدش نمیاید اما وقتی نمیشود، نمیشود دیگر. من خیالم راحت است که همیشه زحمتم را کشیده ام و اگر این اتفاق نیفتاده کوتاهی از سمت من نبوده. همین من را آرام میکند.
 

 data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/10/21/239056_125.jpg

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. محرمی می گوید

    دیوانه ی طرز صحبت کردنتم

ارسال یک پاسخ

  −  8  =  1