هرگز این حرف ها را به مدیر خود نگویید

رای درک بهتر این مساله داستانی از نویسنده این مقاله برایتان نقل می کنیم: «هنگامی که جوان و تازه‌کار بودم، در اداره ای به عنوان بازاریاب مشغول به کار بودم. فعالیت من بسیار خوب بود و مشتری ها بسیاری داشتم و از نظر کاری هرگز کم نمی گذاشتم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،برای درک بهتر این مساله داستانی از نویسنده این مقاله برایتان نقل می کنیم: «هنگامی که جوان و تازه‌کار بودم، در اداره ای به عنوان بازاریاب مشغول به کار بودم. فعالیت من بسیار خوب بود و مشتری ها بسیاری داشتم و از نظر کاری هرگز کم نمی گذاشتم. اما مشکل من این بود که همیشه دیر سرکار حاضر می شدم. متاسفانه مجبور بود از جلوی اتاق رئیس رد شوم. او هر روز صبح با دیدن من سرش را پایین می انداخت، به ساعتش نگاه می کرد و سرش را به نشانه تاسف تکان می داد. این رفتار او برای من به یک کابوس تبدیل شده بود و نمی توانستم این مساله را تحمل کنم.

یک روزکه فقط 5 دقیقه دیر سرکار حاضر شدم، او دوباره همان کار را تکرار کرد. این مساله موجب عصبانیت من شد. به همین دلیل، با خشم وارد اتاق او شدم و داد زدم: «دست از سر من بردار!».

همان روز اخراج شدم. در آن زمان ما هیچ کدام برای یکدیگر ارزش قایل نبودیم. من نمی توانستم درک کنم وقت‌شناسی چقدر برای او مهم ست و او نمی فهمید من چقدر دوست دارم او واکنش مثبت از خود نشان دهد. رابطه ما هرگز درست نشد.

اما اکنون، پس از 15 سال، من خود مدیر شده ام و خوب می دانم یک مدیر موفق کسی است که بتواند ذهن بازی داشته باشد و به کارمندان خود نیز اجازه دهد حرف های خود را بیان کنند.  البته برخی مسایل هستند که نگفتنشان بسیار بهتر از گفتنشان هستند.»

برای اینکه بدانیم چه حرف هایی را نباید هرگز به مدیر خود بگوییم، تحقیقی انجام شده و نتیجه آن در ادامه نوشته شده است.

1. شما به من نگفتید این کار را انجام دهم

وقتی کار مهمی باید انجام شود و شما به روی خودتان نمی آورید، بدترین حرف برای توجیه آن این است که به مدیرتان بگویید: «شما که به من نگفتید این کار را انجام دهم». با این حرف در واقع امنیت شغل خود، امکان اضافه حقوق یا ارتقا موقعیت خود را از بین می برید.
 

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/10/17/237747_349.jpg

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

31  −  28  =