تلاش برای نجات یک دانشجو از خودکشی

روزنامه اعتماد: یکی از دوستان دانشجوی بهشهری پس از اینکه دریافت وی 50 عدد قرص خورده و به کما رفته، او را به بیمارستان برد تا نجات یابد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،وی از فرصت تنها ماندنش در خوابگاه دانشجویی استفاده کرد و تصمیم گرفت به زندگی اش پایان دهد اما با رسیدن یکی از دوستانش به بیمارستان منتقل شد. این دانشجو «ف» در بوشهر زندگی می کرد، او تصمیم گرفت از تعطیلات برای سر زدن به زادگاهش استفاده نکند و در تنهایی به زندگی اش پایان دهد.

 به همین دلیل زمانی که تمام دوستان و همکلاسی هایش به شهرشان بازگشته بودند با خوردن 50 عدد قرص خود کشی کرد اما نمی دانست که یکی از دوستانش سر می رسد و او را در حالی که وضعیت بدی داشت، به بیمارستان منتقل می کند. با گذشت چندین روز پزشکان ضریب هوشی او را بسیار پایین گزارش دادند و امیدی به برگشتش از کما و بهبودی اش نیست.

به گفته یکی از دوستان این دانشجو، وی از خانواده سرشناس و تحصیلکرده یی است. چند سال پیش با رتبه بالاوارد دانشگاه شد که به علت مشکلات روحی که برایش پیش آمده بود و با از هم پاشیده شدن زندگی اش زمانی که این مشکلات شدت پیدا کرد دیگر نتوانست ادامه تحصیل بدهد و دانشگاه را ترک کرد.

 او دوران سختی را پشت سر گذاشت ولی با کمک دوستان و خانواده اش دوباره به زندگی طبیعی اش برگشت. برای ادامه تحصیل سعی کرد و در دانشگاه تهران مشغول درس خواندن شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

24  ⁄    =  8