پاسخگویی مرکز ارتباط نوین بانک اقتصادنوین به ۸۵۲ هزار تماس تلفنی

تا پایان پاییز امسال ثبت شد:

مرکز 24 ساعته ارتباط نوین بانک اقتصادنوین در آذر ماه پاسخگوی بیش از 91 هزار و 600 تماس بود که بیش از 62 هزار و 600 تماس در بازه یاد شده در قالب تماس‌های ورودی با این مرکز به ثبت رسیده، علاوه بر اینکه کارشناسان این مرکز در زمان یاد شده بالغ بر 29 هزار تماس پیگیری داشته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، با احتساب تماس‌های آذرماه ماه، تعداد تماس ورودی و خروجی مرکز 24 ساعته ارتباط نوین در سال جاری از مرز 852 هزار و 600 تماس گذشت که از این تعداد 597 هزار تماس ورودی و 255 هزار تماس خروجی به ثبت رسیده است.

تماس‌های مرکز ارتباط نوین در سه بخش امداد مشتریان، امداد شعب و امداد پذیرندگان پایانه‌های فروش گروه‌بندی می‌شوند که در بخش امداد مشتریان در آذر ماه 16 هزار و 745 تماس با این مرکز برقرار شده که کارشناسان این مرکز در مدت یاد شده بیش از 5 هزار تماس پیگیری داشته‌اند.

تعداد کل تماس‌های ورودی و خروجی در این بخش بیش از 21 هزار و 800 تماس بوده است. همچنین، 476 مشتری نیز از طریق سایت بانک اقتصاد نوین و درگاه ورودی مرکز ارتباط نوین، سئوالات خود را مطرح نموده و پاسخ دریافت نمودند.

در بخش امداد شعب نیز در آذر ماه در مجموع بیش از 13 هزار و 400 تماس با مرکز ارتباط نوین برقرار شد. در این مدت کارشناسان این مرکز حدود 13 هزار و 600 تماس خروجی داشته‌اند. کل تماس‌های این بخش در مهر ماه بالغ بر 27 هزار تماس بوده است.

در بخش امداد پذیرندگان پایانه‌های فروش نیز در آذر ماه در مجموع بیش از 42 هزار تماس با مرکز ارتباط نوین برقرار شد که از این تعداد بیش از 32 هزار تماس ورودی و حدود 10 هزار مورد تماس کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط نوین برای پیگیری موارد مطرح شده از طرف پذیرندگان بوده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  9  =  72