حمایت از گسترش خدمات الکترونیک پست بانک در روستاها

فرماندار مهدی‌شهر در نشست مشترک با مسئولان پست بانک استان سمنان، اعضای شورای اسلامی شهمیرزاد، بخشداری ها و دهیارهای این شهر از گسترش خدمات بانکداری الکترونیکی توسط این بانک در روستاهای کشور حمایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی پست بانک محمدرضا قنبری فرماندار مهدی‌شهر در این نشست ضمن قدردانی از همکاری پست بانک ایران جهت بسترسازی و اشاعه فرهنگ بانکداری در روستاها، حمایت فرمانداری را از گسترش بانکداری الکترونیک این بانک برای تحقق عدالت اجتماعی در روستاها و برخوداری روستائیان از امکانات بانکی اعلام کرد.

همچنین عبدالمحمد قادری فر مدیرشعب پست بانک استان سمنان در این نشست به تشریح فعالیت‌های این بانک پرداخت و گسترش خدمات بانکداری الکترونیک در روستاها را از اهم برنامه ها برشمرد.

وی با اشاره به موقعیت روستای فولادمحله در مسیر پرتردد مسافران به استان مازنداران بر لزوم نصب دستگاه خودپرداز در دفترخدمات بانکی این روستا تاکید کرد.

قادری فر درپایان پس از تشریح برنامه های کلان پست بانک ایران درخصوص انجام خدمات الکترونیکی در روستاها عنوان کرد: انتقال حساب‌های دهیاری ها به دفاتر روستائی پست بانک ایران گام مهمی جهت اعتمادسازی روستائیان و ترغیب و تشویق آنان برای سرمایه گذاری و مدیریت بهتر منابع می باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

63  ⁄    =  9