اسلحه در تهران: کجا؟ چند؟ چگونه؟

به گزارش برترین ها هفته نامه حاشیه در شماره هفته گذشته اش در پرونده ای مفصل به بررسی حادثه تیراندازی یک مداح و ابعاد مختلف آن پرداخته بود. بخش هایی از آن پرونده را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم.

آبنبات چوبی نیست که در هر بقالی پیدا شود اما کیک زرد هم نیست که در هفت سوراخ هم یافت نشود. بالاخره یک جایی هست که دستمال پیچ شده ای را تحویلتان دهند و نقد پولش را بگیرند. آنهایی که دنبال سلاح گرم می گردند با یکی دو روز الافی بالاخره دستشان خواهد آمد که بهترین جا برای خرید اسلحه کجاست وگرنه صفحات حوادث اینقدر تیترهای درشت و قرمز نداشتند.

بازارها هم تا دلتان بخواهد زیاد است؛ تجارت سیاه از جغرافیا می ترسد برای همین هی جا عوض می کند، مدام از این گوشه شهر به آن گوشه دیگر می رود تا پنهان بماند اما هنوز می توان برای خرید اسلحه سری به دروازه غار زد، هنوز می توان راسته منوچهری و بازار سید اسماعیل را دنبال چاقو گشت و بعد موقع خرید به فروشنده گفت: «گرمش رو هم داری؟» و البته که اگر پول توی دست تان باشد، نه سرمای زمستان و نه گرمای تابستان هیچ یک مانع نمی شوند رد و بدل کردن چند دقیقه ای پول و اسلحه، نافرجام بماند.

پیش فرض های خرید اسلحه

تهران بنا به آمار یکی از شهرهای پر از اسلحه است. فیلم های سینمایی را هم که همگی محصول پایتخت هستند کنار بگذاریم، باز هم خرید و فروش اسلحه اینجا خیلی راحت تر از شهرهای دیگر است. دیگ هفت من جوشی است که فاعل ها را از فعل هایشان جدا و منزه نگه می دارد و این بهترین فرصت است برای تاجران و خرده پایان این تجارت سیاه. وقتی که به دنبال خرید اسلحه می افتید. حواستان جمع باشد که تهران موش دارد و موش هم گوش دارد. اگرچه آمارهای پلیس مناطق خلوت و حاشیه نشین پایتخت را محل خرید و فروش اسلحه معرفی می کند اما ساقیان اسلحه همه جای تهران هستند، خصوصا در خیابان های شلوغ منتهی به آدرس های یاد شده. آنجاست که می توان اسلحه را از یک تا 15 میلیون تومان خریداری کرد.

اهداف مختلف

برای انتقام؟ برای ترساندن؟ برای دزدی؟ برای باج گیری؟ برای آدم ربایی یا شاید هم برای کلاس. مهم این است که اسلحه را برای چه کاری بخواهید. این مسئله جنس و کارکرد اسلحه را مهم می کند و قیمتش را به نوسان وامی دارد. اسلحه از یک میلیون تومان به بالا در بازار تهران هست و مهم این است که چند فشنگ لازم داشته باشیدو بخواهید با آن چه کاری انجام بدهید. مشتری ها معمولا پر از استرس و لرزش سر و دست به سراغ فروشنده ها می آیند.
 

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/10/26/241751_900.jpg

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

78  −  76  =