ورزشکاران معروفی که با ستاره ها ازدواج کردند

ورزشکاران به سبک زندگی پرکار معروف هستند و اینکه سرشان همیشه شلوغ است و دائماً در فصل مختص ورزششان در حال سفر هستند. ورزشکاران زیر به خاطر سبک زندگی یا ارزش های پولی خاصی که دارند، یا به هر دلیل دیگری با ستاره های زیر ازدواج کرده اند. در میان این زوج ها زوج ورزشکار و ستاره بسیار معروفی همچون دیوید و ویکتوریا بکهام هم دیده می شوند که 14 سال است ازدواج کرده اند و بر مشکلاتی که اغلب زوج های معروف با آنها مواجهند غلبه کرده اندو هنوز با هم هستند.

برترین ها: ورزشکاران به سبک زندگی پرکار معروف هستند و اینکه سرشان همیشه شلوغ است و دائماً در فصل مختص ورزششان در حال سفر هستند. ورزشکاران زیر به خاطر سبک زندگی یا ارزش های پولی خاصی که دارند، یا به هر دلیل دیگری با ستاره های زیر ازدواج کرده اند. در میان این زوج ها زوج ورزشکار و ستاره بسیار معروفی همچون دیوید و ویکتوریا بکهام هم دیده می شوند که 14 سال است ازدواج کرده اند و بر مشکلاتی که اغلب زوج های معروف با آنها مواجهند غلبه کرده اندو هنوز با هم هستند.

گذشته از مدت دوام ازدواج های افراد مشهور، ورزشکاران برتری که با ستاره ها ازدواج کرده اند، ثروت و دارایی مشترک قابل توجهی بدست آورده اند.

10. نامدی اسوموآ و کری واشینگتن – دارایی خالص ترکیبی: 10 میلیون دلار
 

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/9/28/232018_719.jpg

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  7