حمایت پست بانک و هنرمندان از بیماران MS

پنجمین همایش سالانه باشگاه هنرمندان ایران به منظور حمایت از بیماران مبتلا به MS جامعه حمایت از بیماران ام. اس ایران با مشارکت پست بانک ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،در این مراسم که با حضور جمعی از هنرمندان و بازیگران عرصه های هنری کشور، ورزشکاران و مسئولان کشوری، عضای هیأت مدیره و مدیران پست بانک ایران برگزار شد از ملی پوشان تیم ملی فوتبال ساحلی و تیم ملی فوتبال نوجوانان و همچنین خیّرین جامعه MS و بانوان بزرگ سینمای ایران از جمله؛ شهلا ریاحی، شمسی فضل الهی و مهوش صبرکن تجلیل به عمل آمد.
گفتنی است: این مراسم با شعار "ورزش، هنر و انسانیت" و در فضای معنوی و سرشار از مهر و دوستی روز بیست و ششم دی ماه سال جاری در تالار همایش های کتابخانه ملی برگزار گردید.
همچنین به مناسبت هفته وحدت، مسابقه خیرخواهانه فوتسال بین تیم های هنرمندان ایران و شهرداری مهاباد به منظور حمایت از بیماران MS با مشارکت پست بانک ایران روز بیست و چهارم دی ماه سال جاری در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی شهرستان مهاباد برگزار گردید.
گفتنی است: در این مسابقه؛ آرم و لوگوی پست بانک ایران برروی پیراهن بازیکنان تیم هنرمندان درج شده بود و نتیجه آن نیز 3 بریک به نفع تیم میزبان به پایان رسید.
شایان ذکر است: در تیم فوتسال هنرمندان ایران چهره های سرشناس هنری و ورزشی همچون سیدجواد هاشمی، حمید خندان، مهدی حیدری، مرتضی کاظمی، آیدین خطایی و محسن حاجیلو حضور داشتند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

27  −  19  =