جالب ترین حاشیه های «زانیار» و «سیروان»

به گزارش برترین ها، همشهری جوان به مناسبت مجاز شدن زانیار خسروی، برادر سیروان خسروی به بررسی حاشیه های این دو ستاره دنیای موسیقی ایران پرداخته است. گزیده ای از همه این حاشیه ها پیش روی شماست.

 «زانیار خسروی» بالاخره مجوز فعالیت رسمی را دریافت کرد تا در کنار برادرش «سیروان خسروی» فعالیت های هنری اش را ادامه دهد. با نگاهی به جغرافیای جهانی و با تلخندی به جمله «ممنوعیت، محبوبیت می آورد». باید به پدیده جدیدا داغ شده جامعه موسیقی داغ شده جامعه موسیقی داخلی تاسف خورد.جوانان عشق موسیقی یاد گرفته اند که برای ورود به مارکت موسیقی، اول از همه باید با یک سروصدای بزرگ خودشان را معرفی کنند. حضور در مسابقات خوانندگی شبکه های ماهواره ای یکی از این راه هاست. ویدئو ساختن و دیده شدن در شبکه های آن ور آبی هم به شدت رواج پیدا کرده و تقلید صدای چهره های پرطرفدار هم کشته مرده های زیادی دارد. می شود در ایام خاص (مثل فوت یک اسطوره در جامعه)، قطعه یا اثری سوزناک ساخت و منتشر کرد و یک شبه اوج گرفت یا مثلا با خرج کردن هزینه های سرسام آور اثری را با حضور بزرگان جمع کرد و روی اینترنت فرستاد.

اینها همه و همه راه های ورود چهره های جدید به عالم موسیقی این روزهای کشور هستند و در کنار آنها هم گه گدار چهره ها و جوانان بی ادعایی پیدا می شوند که فقط به خاطر هوش و استعدادشان اوج می گیرند و بالا می آیند و آرام آرام تبدیل به پدیده جدید بازار می شود؛ اتفاقی که در سال های اخیر خیلی به ندرت اتفاق افتاده و علی رغم تعداد فراوان تعداد خواننده های کشور.

شاید به جرأت بشود ادعا کرد که هیچ چهره جدیدی نتوانسته در حد و اندازه های یک پدیده تمام عیار خودی نشان دهد. «زانیار خسروی» هفته گذشته توانست پس از نزدیک به 5 سال. مجوز فعالیت رسمی در داخل کشور بگیرد و از این پس با لفظ «خواننده مجاز» فعالیت هایش را دنبال کند. اتفاقی که در هفته های گذشته با سرعت برای بقیه چهره ها هم در حال انجام است و چهره هایی چون «حسین استبری»، «علیرضا طلیسچی»، «سیامک عباسی»، «گروه دنگ شو»، «گروه چارتار»، «سینا حجازی»، «کاوه آفاق» و … توانسته اند چراغ سبز فعالیت رسمی در فضای داخل کشور را دریافت کنند.
 

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/10/26/241462_257.jpg

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  +  1  =